فعالیت 72 آشپزخانه اطعام حسینی در استان یزد به یاد 72 شهید کربلا

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: هم‌اکنون 72 آشپزخانه اطعام حسینی به یاد 72 شهید کربلا در سطح استان یزد با همراهی مردم عاشورائی استان با رعایت کامل و دقیق پروتکل‌های بهداشتی مشغول طبخ غذای گرم برای نیازمندان هستند.
کد خبر: ۱۳۳۲۱۸۲

به گزارش خبر نگار جام جم آنلاین از یزد ، غلامرضا مشعل چی بابیان این خبر اظهارداشت: هم‌اکنون 72 آشپزخانه اطعام حسینی به یاد 72 شهید کربلا در سطح استان یزد با همراهی مردم عاشورائی استان با رعایت کامل و دقیق پروتکل‌های بهداشتی مشغول طبخ غذای گرم برای نیازمندان هستند.

وی با اشاره به تشکیل ستاد اطعام و احسان حسینی در استان افزود: رزمایش اطعام و احسان حسینی از روز سه‌شنبه مورخ نوزدهم مردادماه مصادف با اول ماه محرم آغازشده است و تا پایان پانزدهم مهرماه (پایان ماه صفر) ادامه دارد.

معاون کمیته امداد استان تصریح کرد: این رزمایش با اجرای دو طرح اطعام حسینی (تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان) و طرح احسان حسینی (تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان) تمرکز اصلی بر روی خدمت‌رسانی بیشتر به محرومان با اولویت مناطق محروم و روستایی در حال اجرا است.

وی یادآور شد: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان آماده دریافت نذورات نقدی و غیر نقدی نیکوکاران در قالب طرح "اطعام و احسان حسینی" هستند، سامانه چهاررقمی ۱۸۱۱ کمیته امداد در سطح استان آماده پاسخگویی و راهنمایی نیکوکاران در خصوص نحوه مشارکت در این کار خداپسندانه است.

وی افزود:مردم نیکوکار استان می‌توانند به‌صورت غیرحضوری از طریق کد دستوری#۸۸۷۷*تلفن همراه و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ در این امر خیر شرکت کنند.

مشعل چی تصریح کرد : آشپزخانه‌های اطعام حسینی در روزهای آینده با استفاده از تمامی ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی اعم از خیران، اصناف، مراکز نیکوکاری، هیئت‌های مذهبی، مساجد، حسینیه‌ها، بقاع متبرکه، آستان مقدس امامزادگان به 135 مورد افزایش پیدا می‌کند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها