مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اعلام کرد؛

مرگ فلرها

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رقاه اجتماعی استان بوشهر گفت؛

راه اندازی تشکلات صنفی کارگران منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس جنوبی

مصدق کشاورزی سرپرست این اداره کل با حضور در منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس جنوبی ، در نشست های متعدد با حضور مدیران و نماینده های کارگران گفت : برای دستیابی به حقوق شهروندی و صنفی طبقه کارگر، تشکل های قوی، منسجم و متصل به بدنه کارگری مورد نیاز است
کد خبر: ۱۳۲۹۳۰۷

 

 

‌به گزارش جام جم آنلاین بوشهر؛ مصدق کشاورزی سرپرست این اداره کل با حضور در منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس جنوبی ، در نشست های متعدد با حضور مدیران و نماینده های کارگران گفت : برای دستیابی به حقوق شهروندی و صنفی طبقه کارگر، تشکل های قوی، منسجم و متصل به بدنه کارگری مورد نیاز است.
مصدق کشاورزی با تاکید بر اینکه پیگیری مطالبات کارگران شاغل در این منطقه به صورت مستمر و حضوری ادامه خواهد داشت افزود: امروز یکی از خواسته ها و مطالبات جدی کارگران راه اندازی تشکلات صنفی مختص کارگران می باشد.
کشاورزی در ادامه تصریح کرد: در نشست هایی که با کارگران برگزار شد، عمده خواسته ها و مطالبات صنفی می باشد به گونه ای که عمده مشکلات در این منطقه از طریق گفتگوهای سه جانبه کارگر ،کارفرما و دولت با داشتن تشکل قوی کارگری قابل حل می باشد.
سرپرست اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به یکی از خلاء های جدی در منطقه ویژه عسلویه در طول این چند سال نبود تشکل کارگری بوده ، گفت : این خلاء اخیرا با ورود این اداره کل با همکاری مدیرعامل منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس و شرکت های مستقر در منطقه برای تمامی واحدها دستورالعمل ها و اساسنامه تشکیل تشکلات کارگری ارسال شده است که ظرف چند روز آینده که منطبق با دستورالعمل فرآیند انتخابات بایستی انجام شود و به زودی شاهد راه اندازی تشکلات صنفی کارگران در منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس جنوبی خواهیم بود.
در ادامه حضور مصدق کشاورزی در منطقه ویژه انرژی اقتصادی جهت پیگیری مطالبات کارگران، نشستی با مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد و مقرر شد برای هر یک از پالایشگاه ها انجمن صنفی کارگری تشکیل گردد.
فرهنگ مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در این جلسه اظهار داشت: ضمن اعلام آمادگی این مجموعه با استفاده از تمامی ظرفیت های قانونی برای راه اندازی این تشکلات صنفی کارگری کمک خواهیم کرد.

در ادامه عزم جدی جهت رسیدگی به مطالبات کارگران، جلسه مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با 12 نفر از نماینده های کارگران جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه کارگری برگزار شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها