مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد:

تحقق ۱۱۰ درصدی سهم اشتغال در مازندران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر خبر داد؛

افزایش 600 درصدی اعتبار تسهیلات مشاغل خانگی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از افزایش بیش از 600 درصدی اعتبار تسهیلات طرح های مشاغل خانگی در استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۹۹۸۸

 

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر؛ مصدق کشاورزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : یکی از راه های افزایش تولید و شکوفایی اقتصاد فعال کردن ظرفیت مشاغل خانگی است که با توجه به اقلیم و غنای استان بوشهر لازمه توجه بیشتری در حوزه تسهیلات مشاغل خانگی شود.
وی افزود: در راستای اجرای قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی و در جهت توسعه ، پایداری و هدفمند سازی مشاغل خانگی در استان بوشهر در سال99 مبلغ 68میلیاردریال به 563 طرح مشاغل خانگی مستقل و 58 طرح مشاغل خانگی پشتیبانی با اشتغالزایی 361 نفر پرداخت شد که این اعتبار با افزایش 600 درصدی در سال 1400 مبلغ 438 میلیارد ریال تسهیلات به استان بوشهر اختصاص یافت.

کشاورزی بیان کرد: این تسهیلات به متقاضیانی که طرح ها ی آنان منطبق بر ظرفیت و اولویت های منطقه و مورد تأیید دستگاه اجرایی ذیربط بوده و توجیه اقتصادی و فنی لازم را داشته باشند و آماده ورود به بازار و دارای مجوزباشند توسط بانک های توسعه تعاون و رفاه کارگران پرداخت خواهد شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها