محسن کیایی، بازیگر سینما و تلویزیون که از مصائب بازیگری بدون ماسک در جلوی دوربین فیلمبرداری بسیار شاکی است، عدم توقف ساخت پروژه های سینمایی و تلویزیونی را  در گرو واکسیناسیون هر چه سریعتر بازیگران می داند.
کد خبر: ۱۳۲۹۲۸۲

این بازیگر در خصوص دشواری های کار در شرایط کرونایی به جام جم آنلاین می گوید: اصرار تمام نهادهای فرهنگی بر این است که نباید سریال سازی و فیلمسازی متوقف شود، اما متاسفانه تلاشی برای حفظ سلامتی عوامل سریال ساز و فیلمساز نمی شود. ما در حال حاضر مشغول فیلمبرداری سریال «بی گناه» هستیم و تمام گروه ماسک زدند به جز من و دیگر بازیگران. به عبارت دیگر بنده باید در بین تمام این افراد بدون ماسک بایستم و بازی کنم و با توجه به سرعت بالای ابتلا به کرونای دلتا، اگر یکی از ما به این بیماری دچار شود به باقی 60-70 هم منتقل می کند. این اتفاق هم ضرر مالی برای پروژه دارد و هم فیلمبرداری را برای مدتی دچار وقفه می کند.
 
او ادامه می دهد: به همین خاطر بارها نامه هایی جهت واکسیناسیون گروههایی که مشغول فیلمبرداری هستند نوشته و به وزارت بهداشت ارسال شده، اما نمی دانم کجا جلوی آن گرفته می شود که نمی گذارند این طرح هر چه سریعتر اتفاق عملی شود. به قول معروف؛ «همه چیزمان به همه چیزمان می آید». اکثر کشورهای دنیا واکسیناسیون را به انتها رساند، اما ما در حال طی کردن پیک پنجم هستم و تازه پیک ششم را هم پیش رو داریم.

کیایی در پایان با انتقاد از بی نظمی های موجود در روند واکسیناسیون در کشور تصریح می کند: در این شرایط نه از سوی وزارت بهداست و نه از سوی هیچ ارگان دولتی هیچ امیدی برای واکسیناسیون هر چه سریعتر بازیگران داده نشده و ما هر روز بدون ماسک جلوی دوربین فیلمبردار حاضر می شویم.  
 
ساناز قنبری/ جام جم آنلاین
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها