مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران خبر داد

نجات ۲ نفر از زیر آوار براثر فرونشست زمین در فیروزکوه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: زن و شوهری که بر اثر فرونشست منزل مسکونی در فیروزکوه، زیر آوار رفته بودند توسط دستگاه‌ های امدادی، نجات یافتند.
کد خبر: ۱۳۲۹۱۸۴

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از جمعیت هلال احمر استان تهران، شاهین فتحی افزود: ساعت ۸:۲۰ صبح امروز هشتم تیرماه، بر اثر فرونشست بخشی از منزل مسکونی در زرین دشت شهرستان فیروزکوه، مرد ۷۲ ساله و زن ۶۷ ساله به زیر آوار رفتند که عوامل هلال احمر فیروزکوه به همراه سایر دستگاه‌ های امدادی، این دو مصدوم را نجات دادند.

وی اظهار داشت: یک تیم چهار نفره از پایگاه امداد و نجات امین آباد فیروزکوه به محل حادثه اعزام شدند و پس از رسیدن به محل حادثه مشخص شد، این فرو نشست در بخشی از یک خانه قدیمی بوده است که دو نفر از ساکنین زن و مرد این منزل را به پایین و به زیر آوار کشانده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران اظهارداشت: عملیات نجات و رهاسازی از بین آوار با همکاری افراد محلی و عوامل امدادی دیگر دستگاه ها انجام و ۲ نفر محبوس پس از ساعاتی تلاش نجات یافتند که به دلیل جراحات وارده، هر دو جهت درمان بیمارستانی توسط آمبولانس هلال احمر و اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها