یک دستگاه خودرو سواری که به گودال ایجاد شده در پارکینگ ساختمان مسکونی سقوط کرده بود با تلاش آتش نشانان بیرون آورده شد.
کد خبر: ۹۸۶۳۴۷
نشست پارکینگ، 206 را بلعید +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت خبر این حادثه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 33 را به محل حادثه واقع در خیابان شمشیری، خیابان سلطانی اعزام کرد.

فرمانده ایستگاه 33 آتش نشانی تهران در این باره گفت: شب گذشته به علت نامشخصی ناگهان قسمتی ازکف پارکینگ یک ساختمان چهار طبقه مسکونی با صدای مهیبی فرونشست و حفره ای به قطرسه متر و عمق سه متر پدیدار شد.

وی اضافه کرد: پیش از وقوع این حادثه یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 در قسمت پارکینگ این ساختمان مسکونی متوقف بود که براثر این اتفاق قسمت عقب این خودرو در حفره ایجاد شده، فرورفت.

نوروزعلی محمدی روچی علت فروکش کف پارکینگ را سست شدن زمین پارکینگ بر اثر نشت تدریجی آب از محل شکستگی لوله فاضلاب این ساختمان ذکر کرد و افزود: نیروهای آتش نشانی بی درنگ پس از ایمن سازی محل، با استفاده از جرثقیل دستی (تیفور) و تجهیزات نجات، این خودرو را بی آنکه خسارتی به آن وارد شود از داخل حفره خارج کرده وتحویل مالک آن دادند.

فرمانده ایستگاه 33 آتش نشانی در ادامه ابراز داشت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و تحویل آن به ساکنان، دستورات ایمنی لازم به مالکان ساختمان ارائه کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها