مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان خبر داد:

طوفان شن وگردو خاک در محور های مواصلاتی شهرستان های جیرفت ، عنبرآباد و رودبارجنوب

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به بروز پدیده گرد و غبار وطوفان شن در محورهای  شهرستانهای جنوبی استان کرمان رانندگانی که قصد تردد به حوزه راه های جنوب کرمان را دارند جوانب احتیاط را رعایت کنند.
کد خبر: ۱۳۲۸۷۵۶
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛مسعود جمیلی افزود:با توجه به اعلام مرکز مدیریت راه ها و حمل و نقل این اداره کل مبنی بر کاهش شعاع دید در محدوده محورهای ارتباطی شهرستان های جیرفت ،عنبرآباد و رودبار جنوب گشت های راهداری در این محورها مستقر هستند. 

وی بیان کرد:با توجه به آغاز وزش تند باد احتمال کاهش دید در جاده های جنوب کرمان وجود دارد. 

وی افزود:با توجه به مستعد بودن 210 کیلومتر از جاده های جنوب کرمان برای ورود شن های روان به محورها،به دستگاههای گریدر برای عملیات شن روبی آماده باش داده شده است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت:به دلیل  محتمل بودن افزایش کاهش دید افقی در جاده های جنوب کرمان رانندگان حتما قبل از عزیمت به این محورها ضمن تماس با شماره ۱۴۱مرکز مدیریت راه ها از وضعت جوی اطلاع و سپس به سمت مبادی ورودی و خروجی جنوب کرمان عزیمت کنند. 

وی با تاکید بر رعایت جوانب شرایط ایمنی توسط رانندگان در این شرایط جوی نامناسب گفت: به خاطر کاهش دید در جاده های جنوب کرمان،رانندگان حتما از سالم بودن چراغ های وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.
 
جمیلی،از احتمال ورود شن به بستر و باند راه در این شرایط خبر داد و گفت:رانندگان ضمن رعایت سرعت مطمئنه از عجله و شتاب، پارک و توقف ناایمن در حاشیه جاده و سبقت غیر مجاز در شرایط کاهش دید جدا پرهیز نمایند. 

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان از باز بودن تمامی محورهای ارتباطی جنوب استان کرمان خبر داد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها