مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان اعلام کرد:

تعطیلی وجریمه نقدی۱۱شرکت حمل و نقل بار و مسافر درجنوب کرمان

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: در سه هفته گذشته شرکت های متخلف را شناسایی و ضمن رصد گزارش‌های مردمی تخلفات این شرکتها به کمیسیون های ماده ١١ و ۱۲ ارجاع شدند.
کد خبر: ۱۳۳۰۰۲۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛مسعود جمیلی افزود:با توجه به اهمیت حقوق مسافران،رانندگان و صاحبان کالا گشت های راهداری و ترابری ضمن رعایت دستورالعمل های تخصصی حوزه حمل و نقل با حضور محسوس و نامحسوس در محل شرکت های حمل و نقل بار و مسافر ضمن سرکشی از روند خدمت رسانی این شرکت ها موارد تخلفی را احصاو در صورت احساس تاکید عوامل شرکت ها بر ادامه روند تخلفات پرونده ویژه این شرکت ها توسط کارشناسان حوزه حمل و نقل تشکیل و پس از سیر مراحل قانونی در این کمیسیون ها مطرح و احکام قانونی با دعوت از مدیر عامل شرکت ها به آنها اعلام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه در حال حاضر همچنان ۱۲اکیپ گشت راهداری و ترابری درحوزه جنوب استان کرمان فعال است افزود:در قالب کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲، شش مورد تعطیلی شرکت حمل و نقلی و۳ مورد جریمه نقدی در قالب تشکیل کمیسیون لحاظ شده است. 

وی از اعلام۱۱مورد تذکر کتبی به رانندگان حوزه حمل و نقل عمومی بار و مسافر خبر داد و گفت: با جدیت هرچه بیشتر رصد و بازدیدهای گشت های راهداری و ترابری ادامه خواهد داشت.

وی از مدیران عامل شرکت های حمل و نقلی و مدیران مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی خواست تا با ساماندهی حوزه فعالیتی خود از جریمه شدن و دریافت تذکر کتبی جلوگیری به عمل آورند.

 مسعود جمیلی،با اشاره به اینکه گشت های راهداری وترابری با حضور در محل مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی وضعیت خدمات رسانی این مجتمع ها را رصد می کنند افزود: مدیران مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی موظف هستنددر شرایط کرونایی ضمن رعایت دستورالعمل های ابلاغی خدمات مطلوب حمل و نقلی راه به مردم مسافران و رانندگان ارائه کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها و حمل و نقل را جهت اعلام گزارش‌های مردمی اعلام کرد و افزود: این شماره تماس در تمام ساعات شبانه روز پاسخگویی مردم است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها