پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زورگیرانی خبرداد که به ۲۵۰ فقره سرقت تلفن همراه اعتراف کرده‌اند.
کد خبر: ۱۳۲۸۵۸۸

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ ضرغام آذین، سر کلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفتگو با فارس از دستگیری 2 زورگیر و کشف 250 فقره سرقت تلفن همراه در غرب تهران خبر داد.

سرهنگ آذین در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: ماموران گشت انتظامی کلانتری 139 مرزداران هنگام گشت زنی انتظامی به راکب و ترک‌نشین موتور سیکلتی در بلوار مرزداران مشکوک شده و دستور توقف موتورسیکلت را اعلام کردند اما متهمان به محض مشاهده ماموران با افزایش سرعت، قصد متواری شدن از محل را داشتند که ماموران بلافاصله برای دستگیری آنان وارد عمل شده و آنها را بازداشت کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهمان در بررسی‌های اولیه اصرار بر بی گناهی داشتندکه در بازرسی بیشتر از آنان 8 دستگاه موبایل سرقتی کشف و همین مسئله باعث شد تا متهمان به جرم سرقت و زورگیری تلفن همراه از عابران پیاده اعتراف کنند.

وی با بیان اینکه تا کنون 5 نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند، خاطرنشان کرد: در تحقیقات تکمیلی سارقان حرفه‌ ای به 250 فقره سرقت تلفن همراه با شیوه زورگیری در غرب تهران اعتراف کرده که کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها