معاون مرکز مدیریت راههای کشور خبر داد

کاهش ایمنی در مسیر عامل انسداد هفت جاده

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور گفت: طبق اطلاعات ۲۳۰۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط و بیش از ۸۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.
کد خبر: ۱۳۲۸۲۳۹

به گزارش جام جم آنلاین، علی اکبر آشوری در گفتگو با فارس درباره آخرین وضعیت ترافیک جاده‌ های کشور‌، اظهار کرد: طبق اطلاعات 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و بیش از 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

3 آزادراه پرتردد‌ کشور‌ در شبانه‌روز گذشته

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ ای در آزادراه کرج‌‌-تهران با 119 هزار تردد، آزادراه تهران-کرج‌ با 97 هزار تردد و آزادراه قزوین-کرج با 96 هزار تردد، ثبت شد.

افزایش 8 درصدی ترافیک جاده ها

وی اضافه کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد 2316 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری نسبت به روز قبل 7.9 درصد افزایش نشان می دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 10.6 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج

آشوری درباره وضعیت ترافیکی جاده ها گفت: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه، همچنین آزادراه قزوین-رشت و آزادراه تهران-شمال در مسیر رفت و برگشت نشان می‌دهد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها همچنین از بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده نظرآباد و ترافیک سنگین در محور تهران-شهریار محدوده شهر قدس خبر داد.

نبود ایمنی عامل انسداد 6 جاده

وی با اشاره به انسداد چندین محور به دلیل نبود ایمنی در مسیر، اضافه کرد: در حال حاضر محور شهداد-نهبندان‌‌، محور رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد، جاده پونل-خلخال، جاده خرم‌آباد-پل دختر، محور فرعی شمشک-دیزین و محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، به دلیل کاهش ایمنی مسدود است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها