کارشناسان شرکت دانش‎بنیان «رایمند نیکو فراز ایرانیان» راهکارهای فناورانه‎ای برای عارضه‎یابی و رفع مشکل کسب‎و‎کارها را ارائه کرده ‏اند

عارضه‌یابی کسب‌ و کارتان را به رایمند بسپارید

شرکت دانش بنیان «سیستم‎های‌ پزشکی و آزمایشگاهی مرسا طب تجهیز» تجهیزات پزشکی را به منظور جوان‎سازی و حفظ طراوت و سلامت پوست به مراکز زیبایی و پزشکان ارائه می‎دهد

جوان‌سازی پوست با محصولات مرسا طب تجهیز

داشتن پوست جوان و شاداب تا همین چند سال پیش فقط با ماسک ‎های طبیعی و استمرار در استفاده از داروها و کرم‎ها به دست می‎آمد.
کد خبر: ۱۳۲۵۹۴۰

اما مدتی است تجهیزات پزشکی نوین به کمک پزشکان و متخصصان زیبایی آمده است تا بتوانند خدمات ویژه‎ای را برای پوست‎های آسیب‎دیده یا سالخورده ارائه کنند.

جوان‌سازی پوست با محصولات مرسا طب تجهیز

این تجهیزات پزشکی همواره از کشورهای خارجی تأمین و هزینه زیادی بابت تهیه و واردات آن از کشور خارج می‎شد.

در چنین شرایطی شرکت دانش‌بنیان «سیستم‌‎های پزشکی و آزمایشگاهی مرساطب تجهیز» با در نظر گرفتن این موضوع توانست مدت زیادی را صرف تحقیق و توسعه درباره این دستگاه‌ها کند و نمونه‎های داخلی آن را بسازد. مرساطب با طراحی و ساخت دستگاه‌ های جوان‎ ساز و شاخه تخصصی پوست، مو، زیبایی و زنان خدمات خود را ارائه می‎دهد.

از جمله تولیدات مرساطب می‏‎توان به دستگاه پلاسما «فایربولت» اشاره کرد که در کمتر از سه سال توانست به پرفروش‎ترین دستگاه پلاسمای گرم در خاورمیانه تبدیل شود. پس از آن فایربولت با دریافت تاییدیه اتحادیه اروپا به عنوان تنها دستگاه ایرانی دارای گواهی CE در حوزه پوست ، مو و زیبایی وارد بازار جهانی شد.

فتاح حایری، مدیر عامل شرکت مرساطب تجهیز درباره ایده اولیه و ماجرای راه‌اندازی شرکت مرساطب به جام‌جم می‎گوید: «از سال 89 که فعالیتمان را به شکل استارت‌آپی آغاز کردیم سه بار شکست خوردیم؛ بار اول استارت‌آپی در بستر وب راه‎اندازی کرده بودیم که نتیجه مورد نظر را به ما نداد. بعد سراغ تولید تجهیزات کنترل کیفی مواد مورد نیاز حوزه پزشکی رفتیم و باز هم آنچه مد نظرمان بود اتفاق نیفتاد.بار سوم در زمینه تعمیرات گسترده مرتبط با دندانپزشکی فعالیتی را شروع کردیم که آن هم بی‎نتیجه بود. ما به‌عنوان هسته تشکیل‎دهنده این کسب‎و‎کارها دقیقا سه بار با مشکلات زیادی روبه‎رو شدیم که باعث شد به یک شرکت بزرگ تبدیل نشویم و این شاید اتفاقی باشد که برای بسیاری از افراد علاقه‎مند به حوزه‎های استارت‌آپی یا تولیدی رخ بدهد. آنچه در نهایت به ما کمک کرد تا راه دقیق‎تری را در پیش بگیریم مطالعه و شناخت بازار بود پس از آن توانستیم با تحقیق و مشاوره، ایده اولیه‎مان را اجرایی کنیم و تجهیزات تخصصی رادیوفرکانس بسازیم.از اتاق کوچکی شروع کردیم و کم‌کم موفق شدیم تجهیزات پزشکی مد نظر را توسعه داده و 950 دستگاه تولیدی خودمان را به مراکز درمانی نقاط مختلف ایران بفروشیم. این شرکت اکنون در کشور به عنوان برند تولیدکننده تجهیزات پزشکی شناخته می‎شود.»

فناوری رادیوفرکانس در خدمت ترمیم و جوانسازی پوست

رادیوفرکانس یک فناوری غیر لایه بردار جدید است که از جریان الکتریسیته به جای نور جهت رساندن انرژی به بافت استفاده می‎کند. نیروی آر.اف نوعی از انرژی الکترومغناطیس در دامنه 300 مگاهرتز تا 3 کیلوهرتز است که در بسیاری از حوزه‎های پزشکی از جمله پوست و قلب و عروق، اورولوژی و… مورد استفاده قرار گرفته است.

مزایای رقابتی محصولات «مرسا طب تجهیز»

خدمات پس از فروش: تمام دستگاه‎های تولید شرکت مرساطب تجهیز، شامل گارانتی و وارانتی یک ساله، خدمات پس از فروش و آموزش و پشتیبانی 24 ساعته است.

تضمین کیفیت: از آنجا که دستگاه‏های مرساطب تجهیز بالاترین استاندارهای بین‏المللی را کسب کرده است می‌تواند خدمات با کیفیتی را ارائه کند.

چالش‎ های مرسا طب در روند تولید

حایری می‎گوید: «مشکل عمده ما در ایران نبود داده های معتبر در عرصه‎های مختلف نظیر مطالعات بازار یا داده‎های نیازسنجی تجهیزات تخصصی است. همین موضوع می‎تواند باعث شکست خیلی از کسب‌وکارها شود. واردات بی‎رویه و قوانین ضعیف در سال‏های گذشته به بعضی از کسب‎و‏کارها لطمه زده است و بخشی از مشکلات ما هم در کسب‌وکارهایی که داشتیم مربوط به همین حوزه بود. آنچه به ما کمک کرد تا بتوانیم مسیر رشد و توسعه را طی کنیم زنجیره اعتماد بوده است. مشتری ما پزشکان هستند و اگر بتوان محصول با کیفیتی ارائه کرد که رضایت آنها تامین شود طبعا مراجعانی که به این پزشک‎ها مراجعه می‎کنند هم رضایت خواهند داشت و این زنجیره اعتماد در جامعه شکل می‎گیرد.»

مدیر عامل مرسا طب تجهیز در پایان تصریح می‌کند: «هدف ما این است که بتوانیم به‌زودی تجهیزات درمان سرطان و جلوگیری از پیشرفت آن را تولید کنیم. اما از آنجا که فناوری رادیوفرکانس هنوز در ایران نوپا است مدتی زمان می‏ برد تا بتوانیم این هدف را اجرا کنیم.»

محصولات «مرسا طب تجهیز» در یک نگاه

دستگاه آر.اف فرکشنال به منظور جوان‎سازی پوست
در فناوری آر.اف (RF) فرکشنال امواج رادیویی با فرکانس بالا توسط تعدادی سوزن به عمق مورد نظر پوست اعمال می‎شود که قادر است جوان‎سازی را در آن ناحیه ایجاد کند.

این سیستم گاهی با نام Microneedle Fractional RF که به ام‌.آر.اف (MRF) معرفی می‏شود. تابش آر.اف باعث ایجاد حرارت در بخش‎هایی از پوست می‎شود در حالی که قسمت عمده‎ای از آن به‌خصوص سطح پوست در معرض حرارت قرار نمی‎گیرد؛ در نتیجه عوارض ناشی از درمان بسیار کاهش می‎یابد.

دستگاه آر.اف مادام اِکس برای سلامت بانوان

در فناوری آر.اف مادام اکس، امواج رادیویی تاثیرگذار با فرکانس بالا با الکترودهای ایمن تابانده شده و باعث جوان‎سازی بخش‎های داخلی و خارجی اندام بانوان می‎شود. با قرارگیری هندپیس استریل در محل درمان، امواج کنترل شده آر.اف شروع به تابیدن می‎کنند. با توجه به مود کاری انتخاب شده (مولتی پولار و یا مونو پولار) از سوی پزشک، این امواج تاثیرگذاری متفاوتی خواهد داشت. تاثیر حضور این امواج، ایجاد حرارت در بخش‎های زیرین پوست نظیر عضلات نگهدارنده لگن و عضلات جداره اندام خصوصی و عضلات مثانه است. این حرارت در مرحله اول باعث انقباض عضلات شده و بیماری‎های مربوط به شل‌بودن عضلات از جمله افتادگی لگن و مثانه و مشکلات دیگر را بهبود می‎بخشد.

دستگاه پلاسما برای از بین بردن ضایعات پوستی

دستگاه پلاسمای گرم از آخرین فناوری‎‎های معرفی شده است که در برداشتن ضایعات پوستی نظیر خال و آکنه، بلفاروپلاستی، جای زخم و بسیاری موارد دیگر عملکردی بسیار عالی دارد. دستگاه پلاسمای Firebolt تولیدشده در شرکت مرسا طب تجهیز اولین دستگاه تمام دیجیتال تولید در ایران بوده است.

دستگاه کربوکسی ‎تراپی برای از بین بردن ترک پوستی

دستگاه کربوکسی‌تراپی با تزریق گاز دی‎اکسید‏کربن زیر پوست سبب افزایش گردش خون در نواحی تزریق‌شده می‎شود و در نهایت ترمیم سلولی آن قسمت را در پی دارد. درمان سلولیت، ترک‎های پوستی و حلقه‎های سیاه دور چشم، ترک حاملگی یا چاقی سریع، آکنه اسکار، تحریک کلاژن و جوان‏سازی، آلوپسی جای زخم از کاربردهای این دستگاه است.

راه‌های ارتباطی با مرسا طب تجهیز

وبسایت: Mersateb.com
اینستاگرام: mersateb
تلفن:(40 خط) 67569 -021
آدرس: تهران، بزرگراه نواب صفوی، خیابان امام خمینی، پلاک 715، ساختمان ایلیا

مریم ملی - نشان ایرانی 2 / روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها