وزیر ارشاد در افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی دانش‌ آموزان:

۷۰ درصد ۱۵ تا ۱۸ساله‌ها کتاب غیردرسی نمی‌خوانند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز: این استان در سال 99 در زمینه تأسیس باشگاه های کتابخوانی رتبه پنجم کشوری را دارد که این رتبه با توجه به ظرفیتهای البرز قابلیت رشد و ارتقاء دارد.
کد خبر: ۱۳۲۳۹۳۱
به گزارش جام جم آنلاین البرز، مراسم اختتامیه پنجمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان استان البرز ،  با حضور ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، مسئولین فرهنگی و کارشناسان، برگزیدگان و تعدادی از تسهیلگران برگزار شد.
ناصرمقدم ، در این مراسم ضمن تقدیر از کلیه تسهیلگران و اعضای باشگاه های کتابخوانی استان البرز و عوامل اجرایی این برنامه ملی گفت استان البرز با تاسیس 186 باشگاه کتابخوانی در سال 1399 رتبه 5 کشوری در زمینه تاسیس باشگاه های کتابخوانی را دارد که با توجه به ظرفیت استان البرز قابل رشد و ارتقاء می باشد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز همچنین افزود: با توجه به اتمام فرایند دریافت آثار شرکت کنندگان پنجمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان استان البرز در مجموع 55 فیلم کوتاه موبایلی و 99 نامه به نویسنده به دبیرخانه های پنجمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانهای استان البرز واصل گردید که پس از داوری های صورت گرفته از برگزیدگان تقدیر می شود.
گفتنی است در این مراسم تعدادی از تسهیلگران از اقدامات اجرایی باشگاه های خود صحبت کردند و تعدادی از اعضای باشگاه ها نامه های خود به نویسندگان را قرائت کردند و در انتهای مراسم از 8 برگزیده بخش نامه به نویسنده، از 7 برگزیده بخش فیلم کوتاه موبایلی، از 6 تسهیلگر برگزیده، از 5 باشگاه کتابخوانی برگزیده، از 1 کتابفروشی برگزیده و عوامل اجرایی این برنامه ملی با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها