مهاجم برزیلی رئال‌ مادرید: اسپانیایی‌ها نژادپرست هستند

ببینید | اشک ریختن وینیسیوس هنگام توهین هواداران والنسیا

تیم ملی فوتبال فرانسه به عنوان قهرمان جام جهانی روسیه از دور رقابت های جام ملت های اروپا کنار رفت. این اتفاق روز دوشنبه رخ داد و تیم ملی فوتبال فرانسه در یک هشتم نهایی در ضربات پنالتی مغلوب تیم ملی فوتبال سوئیس شد.
کد خبر: ۱۳۲۳۸۶۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فاکس اسپورت، ارزیابی ها نشان می دهد در جریان برگزاری جام ملت های اروپا موسوم به یورو 2020 فرانسه و بازیکنانش بیشتر از هر تیم دیگری مورد هجوم حملات نژادپرستانه قرار گرفته اند.

این ارزیابی بر اساس جستجوی کلمات فرانسه، سیاهپوست، مهاجر ، میمون و ... در فضای مجازی به دست آمد. در واقع اینها کلیدواژه ها هستند.

اکثر این توهین های نژادی از سوی خود فرانسوی ها عنوان شده است.

تیم ملی فوتبال فرانسه به تیم ملی فوتبال مهاجران تعبیر شده است.

اکثر بازیکنان تیم ملی فوتبال فرانسه در واقع کسانی بوده اند که در گذشته به همراه خانواده های خود از کشورهای آفریقایی و یا کشورهای دیگری نظیر پاپوآوگینه نو وارد خاک فرانسه شده اند.

حجم نژادپرستی علیه این تیم بسیار بالاست. کافی است به نظر این کاربر در اینستاگرام پل پوگبا ستاره رنگین پوست تیم ملی فرانسه دقت کنید: «چرا تیم ملی به عنوان یک تیم اروپایی باید پر از بازیکنان سیاه پوست باشد؟»

کاربر دیگری نوشته است: به خانه هایتان برگردید مهاجران بی اصالت.

ارزیابی بر اساس کلیدواژه ها نشان می دهد پس از حذف فرانسه از جام ملت ها بازیکنان رنگین پوست تیم ملی فرانسه شامل امباپه و پوگبا بسیار مورد حمله نژادپرستانه قرار گرفته اند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها