وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی با تقدیر از مدیریت استان یزد در کنترل بیماری کرونا گفت : استان یزد موج های قبلی کرونا را به خوبی مدیریت کرده است.
کد خبر: ۱۳۲۳۷۴۵

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از یزد، دکتر سعید نمکی در سفر به درحاشیه افتتاح طرح های بهداشتی و درمانی در یزد، ضمن قدردانی از همراهی بسیارخوب ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در مدیریت موج های کووید 19 در استان یزد اظهارداشت: دانشگاه علوم پزشکی یزد تمهیدات لازم را برای مدیریت موج جدید کرونا و جلوگیری از پیک جدید را اندیشیده است.

وی افزود: استان یزد از استان های موفق در مدیریت بیماری کرونا و هم چنین در توسعه زیرساخت ها  و خدمت رسانی به مردم استان و استان های همجوار است.

وزیر بهداشت، با اشاره به طرح توسعه بیمارستان شهدای محراب یزد گفت: این بیمارستان با دارا بودن بخش های سوختگی قابل توجه ، اتاق عمل و بخش ای سی یو برای بیماران سوختگی، برای اولین بار توانسته زیر ساخت های درمان بیماران سوختگی را برای استان و استان های همجوار به بهترین نحو فراهم کند.

لازم به ذکراست دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی برای افتتاح همزمان 695 پروژه بهداشتی در کشور وارد استان یزد شددر این مراسم، مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت در شهرستان های تفت، میبد، یزد، مهریز، اردکان و بهاباد نیز به بهره برداری خواهد رسید.

همچنین افتتاح طرح های درمانی در شهرستان های یزد،تفت، ابرکوه، میبد، اردکان، زارچ ، خاتم و مهریز به صورت ویدئو کنفرانس از دیگر برنامه های سفر وزیر بهداشت درمان و اموزش پزشکی به استان یزد است.

در اولین روز از سفر دکتر نمکی به استان،  مرکز خدمات جامع سلامت ازادشهر 3 و بیمارستان شهدای محراب به بهره برداری رسید  

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها