استاندار همدان با بیان اینکه بیش از ۹۵هزار نفر از مردم استان همدان واکسن را دریافت کرده‌اند، گفت: همدان یکی از استان های موفق کشور در زمینه کنترل و مقابله ویروس کرونا بوده است.
کد خبر: ۱۳۲۱۸۸۳

به گزارش جام جم آنلاین همدان؛ سعید شاهرخی در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، ضمن قدردانی از همکاری مردم و تلاش کادر بهداشت و درمان در امر کنترل بیماری کرونا، اظهار کرد: طبق بازرسی‌های انجام شده، پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی در کلیه شعب اخذ رأی، به‌صورت چشمگیری رعایت شد.

استاندار همدان افزود: مردم نیز با دقت بسیاری پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و در شعب اخذ رأی حاضر شدند.

 وی بیان کرد: ستاد استانی مقابله با کرونا و به دنبال آن دستگاه‌های مربوطه تمهیدات خوبی در راستای حفظ سلامت مردم و فراهم کردن پروتکل‌های بهداشتی اندیشیدند تا مردم با خیال راحت در انتخابات شرکت کنند.

شاهرخی ادامه داد مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در راستای تمدید مهلت انتخابات از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲:۳۰ بامداد نیز، در شرایط کرونایی، کمک شایانی در راستای حفظ سلامت مردم بود.

استاندار همدان عنوان کرد: با همراهی و همکاری مردم، تلاش‌های کارت بهداشت و درمان و ستاد استانی و شهرستانی روند شیوع کرونا در استان کاهش است.

وی با اشاره به اینکه در ایام انتخابات سعی شد توجه جدی به سلامت مردم شود، گفت: همدان یکی از استان‌های موفق  کشور در زمینه کنترل و مقابله ویروس کرونا بوده است.

شاهرخی با بیان اینکه شهرستان‌های فامنین، رزن و درگزین، اسدآباد و کبودرآهنگ در وضعیت زرد قرار دارند، اظهار کرد: شهرستان‌های همدان، ملایر، بهار و تویسرکان نهاوند در وضعیت نارنجی قرار دارند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای عبور از این شرایط ضرورت دارد، افزود: توصیه می‌شود مردم استان همدان برای آبی شدن وضعیت شهرستان‌ها، پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی را بیش از پیش رعایت کنند. 

وی با بیان اینکه از شرکت در اجتماعات و دورهمی‌های خانوادگی پرهیز شود، عنوان کرد: بیشترین‌ آمار ابتلا در حال حاضر شرکت داجتماعات ودورهمی‌های خانوادگی است.

شاهرخی با اشاره به اینکه تلاش وزارت بهداشت و درمان و پیگیری‌های آن‌ها در راستای تهیه واکسن قابل تشکر و تقدیر است، ادامه داد: بیش از ۹۵هزار نفر از مردم استان همدان واکسن را دریافت کرده‌اند.

استاندار همدان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تهیه واکسن‌ ایرانی، روند واکسینه‌ کردن مردم افزایش خواهد یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها