رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان:

 همدان کمبود تخت بیمارستانی دارد

رئیس علوم پزشکی همدان با بیان اینکه ۵۷هزار و ۳۰۸نفر از افراد بالای ۷۰سال در استان واکسینه شده‌اند، گفت: تاکنون ۸۸هزار و ۶۰۰ نفر در دُز اول، در استان همدان واکسینه شده‌اند.
کد خبر: ۱۳۲۰۴۴۶

به گزارش جام جم آنلاین همدان؛ رشید حیدری‌مقدم، در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، اظهار کرد: تویسرکان، اسدآباد و فامنین در وضعیت زرد و باقی شهرستان‌‌ها در وضعیت نارنجی قرار دارند. 

رئیس علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه تعداد بیماران بستری مشکوک و مثبت کرونا در سراسر استان ۴۰۰نفر هستند، افزود: در ۲۴ساعت گذشته در استان همدان ۲۳ بیمار مثبت کرونایی بستری و ۷۰ نفر نیز سرپایی داشته‌ایم. 

وی با بیان اینکه در استان همدان طی ۲۴ساعت گذشته ۳سه نفر فوتی داشته‌ایم، عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶۲ نفر بیمار به بیمارستان‌های استان مراجعه کردند.

حیدری‌مقدم ادامه داد: ۷۰درصد بیمارستان بستری و سرپایی کرونا، در شهرهای استان بوده است. 

رئیس علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه با توجه به شروع انتخابات نگران چرخش ویروس در روستا‌‌ها هستیم، گفت:  ۳۷ درصد علت شیوع کرونا شرکت در اجتماعات و ۶۱درصد نیز تماس‌های درون خانوادگی است.

وی با بیان اینکه ۵۷هزار و ۳۰۸نفر از افراد بالای ۷۰سال در استان واکسینه شده‌اند، گفت: تاکنون ۸۸هزار و ۶۰۰ نفر در دُز اول، در استان همدان واکسینه شده‌اند. 

حیدری‌مقدم اظهار کرد: فاز نهایی واکسن پاستور به اتمام رسیده و در تیرماه سال جاری به مرحله تولید انبوه خواهد رسید. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: واحدهای سیار در مراکز اخذ رأی با تراکم جمعیتی زیاد پیشبینی می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها