رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز:

مشارکت حداکثری اصناف البرز در انتخابات

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز گفت: به یاری خداوند و حضور مردم انقلابی و آگاه ایران اسلامی به ویژه اصناف بار دیگر حماسه‌ای بزرگ را در تاریخ سرزمینمان خلق خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۳۲۱۳۶۹
به گزارش جام جم آنلاین البرز، بهروز حصاری در اجلاس ماهیانه اتاق اصناف البرز که با هدف بررسی و تصویب بودجه اتاق و اتحادیه‌های صنفی برگزار شد، با اشاره به موضوع حساس و مهم انتخابات اظهار کرد: حضور حداکثری و چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح‌ها، یکی از ارکان مردم‌سالاری دینی در کشورمان طی چهار دهه گذشته بوده است که ضمن حفاظت و پاسداری از کشور، تمامی توطئه‌ها و خواب‌های باطل دشمنان را خنثی ساخته است.
وی افزود: با توجه به شرایط بسیار حساس کشورمان به لحاظ اقتصادی و سیاسی، حضور گسترده مردم به‌ویژه اصناف و بازاریان در روز انتخابات، یک‌بار دیگر پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تثبیت و اقتدار آن را به رخ جهانیان خواهد کشید.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز تمامی همکاران و فعالان صنفی استان را برای حضور پررنگ و مقتدرانه در انتخابات ۲۸ خرداد ماه دعوت کرد و افزود: به یاری خداوند و حضور مردم انقلابی و آگاه ایران اسلامی، بار دیگر حماسه‌ای بزرگ را در تاریخ سرزمینمان خلق خواهیم کرد.
در ادامه این نشست، موضوع بودجه اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی توسط محمدرضا احسانی‌نیا، رئیس کمیسیون بودجه و تشکیلات اتاق اصناف، قرائت و مورد بررسی و تصویب اجلاس قرار گرفت.
در ادامه نیز مکاتبات و نامه‌های به تعویق افتاده به دلیل برگزار نشدن اجلاس ماهیانه در ایام قرمز استان البرز به لحاظ کرونا، مطرح و تصمیمات لازم در مورد هر یک اتخاذ شد.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها