سرقت اموال میلیاردی مرد جواهرساز پس از مرگش، پرونده او را جنایی کرد. پسر این مرد از نامادری و مباشر پدرش به اتهام قتل و سرقت شکایت کرده است.
کد خبر: ۱۳۲۱۰۹۲

به گزارش گروه حوادث جام‌ جم آنلاین، شامگاه چهاردهم خرداد امسال یکی از ماموران پلیس تهران به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی اطلاع داد مردی 73ساله در یکی از بیمارستان‌های تهران فوت کرده که مرگ او مشکوک است.

در حالی که تحقیقات ادامه داشت؛ دو روز پیش پسر مرد فوت‌شده نزد بازپرس جنایی آمد و از نامادری، دوخواهرناتنی و مردی که دوست و مباشر پدرش بود به اتهام قتل پدرش و سرقت اموال میلیاردی او شکایت‌کرد.

این مرد در شکایت خود گفت: پدرم تاجر طلا و جواهرساز معروفی بود. سال‌ها پیش والدینم از هم جداشده و مادرم از کشور رفت و پدرم در تهران ماند و دوباره ازدواج کرد اما این زندگی هم با شکست روبه‌رو شد. من هم که مهندس بودم برای کار و زندگی به آمریکا رفتم. این اواخر متوجه اختلاف‌هایی میان نامادری‌ام با پدرم شدم. یک ماه و نیم پیش پدرم از من خواست به ایران بیایم و به کارهایش سر و سامانی بدهم که قبول کردم. وقتی به ایران آمدم متوجه شدم او به مباشرش اعتماد کرده و کلید یدک خانه و چهار کارت بانکی‌اش را به او داده است. از سوی دیگر متوجه ارتباط مباشر با نامادری‌ام‌شدم.
وی افزود: چهاردهم خرداد امسال بیرون از خانه بودم که مباشر به من زنگ زد و خبر داد پدرم را بیهوش در خانه یافته و به بیمارستان انتقال داده است. راهی بیمارستان شده و متوجه مرگ پدرم شدم.

شاکی درباره سرقت اموال پدرش و مرگ مشکوک او گفت: بعد از رفتن به خانه با به‌هم ریختگی وسایل روبه‌رو شدم. از مباشر خواستم چهار کارت بانکی پدرم را بدهدکه فقط یک کارت را بازگرداند. موجودی این کارت و دیگر کارت‌ها را از بانک استعلام کردم که پولی در کارت‌ها نبود. پدرم صندوق امانتی در بانک داشت که سراغ آن رفتم و فهمیدم 16 هزاردلار، مقداری پول، هشت کیلو طلا و مقداری جواهرات و نیز دو شمش طلا که هر کدام یک کیلو و نیم وزن داشتند از آنجا سرقت شده است. مباشر با کلید یدکی‌ای که داشت چند روز بعد از مرگ پدرم به آنجا رفته و اموال را با خودش برده بود. گمان می‌کنم او با نامادری و خواهران ناتنی‌ام همدستی کرده تا پدرم را کشته و اموالش را سرقت کند که اکنون به اتهام قتل عمد از هر چهار نفر شکایت دارم.

با هماهنگی قضایی قرار شد مرد مباشر و نامادری و دو خواهر ناتنی برای ادامه تحقیقات و رازگشایی از مرگ مشکوک مرد جواهرساز به پلیس آگاهی تهران منتقل و تحقیقات از آنها ادامه یابد.

همچنین قرار شد پزشکی قانونی علت اصلی مرگ مرد جواهرساز را مشخص کند.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها