امشب کریستیانو رونالدو مقابل یکی از تیم های درجه دو فوتبال اروپا یعنی مجارستان در یورو 2021 می تواند گل بزند و باز هم به رکورد علی دایی نزدیک تر شود.
کد خبر: ۱۳۲۱۰۲۶

به گزارش جام جم آنلاین ، امشب در جام ملت های اروپا در گروه مرگ یا گروه F سه دیدار برگزار می شود.

از ساعت  20:30مجارستان  و پرتغال به مصاف یکدیگر می روند. دو تیم آخرین بار در مقدماتی جام جهانی 2018 با هم بازی کردند و پرتغال با یک گل به برتری رسید.

بازی امشب در ورزشگاه پوشکاش مجارستان برگزار می شود.

این دیدار اهمیت زیادی دارد، هم برای یورو 2021 و هم برای کریستیانو رونالدو که اکنون بزرگ ترین هدفش شکستن رکورد علی دایی است.

دایی 109 گل زده و رونالدو 104 گل. یعنی فقط پنج گل دیگر تا رسیدن به عنوان آقای گل جهان.

نشریه رکورد پرتغال نوشت: امشب کریستیانو رونالدو به علی دایی نزدیک تر شود. این نشریه پیش بینی می کند رونالدو امشب حداقل یک گل بزند.

آبولای پرتغال هم نوشته که رونالدو در دیدار با مجارستان فرصت ویژه ای برای نزدیک شدن به علی دایی دارد.

کریس سابقه گلزنی به مجارستان را دارد.  این 2 تیم در دوره قبلی نیز با هم هم‌گروه بودند و یکی از زیباترین و پرگل‌ترین دیدارهای یورو 2016 را به ثبت رساندند. در آن مسابقه رونالد هت‌تریک کرد و با تساوی 3 بر 3 پرتغال به عنوان تیم سوم برتر راهی مرحله بعد شد و سپس توانست با حذف یک به یک تیم‌ها به مقام قهرمانی اروپا دست یابد. 

از طرف دیگر مجارستان در سخت‌ترین تاریخ یورو قرار گرفته ولی به نظر نمی‌رسد تیم ضعیفی در این میدان باشد. برخی معتقدند که مجارستان می‌تواند شگفتی‌ساز این رقابت شود و مقابل تیم‌های پرتغال، آلمان و فرانسه عملکرد خوبی به ثبت برساند.  

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها