استاندار همدان با بیان اینکه زمینه ترویج و تبلیغ فرهنگ کشت‌های گلخانه‌ای در استان فراهم شود، گفت: ایجاد اشتغال پایدار در شهرک‌های گلخانه‌ای از مزیت‌ها و اهداف اصلی تاسیس این مجموعه‌ها به‌شمار می‌آید‌.
کد خبر: ۱۳۲۰۷۵۸

به گزارش جام جم آنلاین همدان؛ سعید شاهرخی در جلسه بررسی وضعیت شهرک‌‌های گلخانه‌ای در دست اجرای استان، اظهار کرد: اجرای طرح‌های گلخانه‌ای تحرک عمده‌ای در حوزه اشتغال ایجاد خواهد کرد. 

استاندار همدان افزود: مسائل و مشکلات سایت‌های گلخانه‌ای به تفکیک شهرستان‌ها شناسایی و مورد بررسی قرار گیرند. 

وی بیان کرد: احداث گلخانه‌ها همچون دیگر طرح‌ها، تا روزهای آخر دولت تدبیر و امید پیگیری خواهند شد تا تعیین تکلیف شوند. 

شاهرخی ادامه داد: دستگاه‌های مربوطه با نگاه فرابخشی در راستای حمایت و پشتیبانی از احداث و اجرای طرح‌های گلخانه‌ای کوشا باشند‌. 

استاندار همدان با بیان اینکه، گلخانه‌های استان می‌توانند به اشتغال فارغ التحصیلان این حوزه کمک موثری کند، عنوان کرد: فراهم کردن زیرساخت‌ها، گلخانه‌‌ای، شهرک‌های صنعتی و طرح فراز انگور در اولویت باشد.

وی گفت: با توجه به همکاری بانک‌های استان در حمایت از طرح‌های در دست احداث، انتطار می‌رود همراهی بیشتری با طرح‌های گلخانه‌ای در استان داشته باشند. 

شاهرخی با اشاره به اینکه، زمینه ترویج و تبلیغ فرهنگ کشت‌های گلخانه‌ای در استان فراهم شود، اظهار کرد: ایجاد اشتغال پایدار در شهرک‌های گلخانه‌ای از مزیت‌ها و اهداف اصلی تاسیس این مجموعه‌ها به‌شمار می‌آید‌.

استاندار همدان در پایان خاطرنشان کرد: با به‌نتیجه رساندن طرح‌های در دست اجرا در استان، همدان از استان‌های پیشتاز در زمینه احداث شهرک‌های گلخانه‌ای خواهد بود.  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها