استاندار همدان با بیان اینکه دستورالعمل‌های فعالیت ستاد‌های انتخاباتی در ایام کرونا دریافت و ابلاغ شده است، گفت: هدف اصلی برگزاری انتخابات حداکثری با رعایت پروتکل های بهداشتی است.
کد خبر: ۱۳۲۰۴۵۴

به گزارش جام جم آنلاین همدان؛ سعید شاهرخی در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، ضمن تشکر از کادر بهداشت و درمان و تمامی دست‌اندرکاران ستاد استانی و شهرستانی مقابله با کرونا از آغاز تا کنون، اظهار کرد: روند گسترش کرونا در استان همدان نزولی است اما باید مراقب بود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه وضعیت سه شهرستان (اسدآباد، فامنین و تویسرکان) زرد و باقی نیز نارنجی است، افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای ستادهای انتخاباتی و حوزه‌های اخذ رأی الزامی است. 

وی بیان کرد: ویروس کرونا با همان شدت به صورت جهش‌یافته در جامعه وجود دارد بنابراین مردم همچنان باید پروتکل‌ها را رعایت کنند. 

شاهرخی ادامه داد: دستورالعمل‌های فعالیت ستاد‌های انتخاباتی در ایام کرونا دریافت و ابلاغ شده است و همه باید پروتکل ها را رعایت کنند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه، هدف اصلی برگزاری انتخابات حداکثری با رعایت پروتکل های بهداشتی است، گفت: برای برگزاری انتخابات، استان همدان در آمادگی کامل قرار دارد. 

وی اظهار کرد: تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تجهیز شعب اخذ رأی در جهت حفظ بهداشت شعب و سلامت رأی‌دهندگان اندیشیده شده است.

شاهرخی افزود: شعب اخذ رأی در استان منطبق با شیوه نامه‌های تایید شده ستاد ملی مدیریت کرونا، آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات پیشرو دارند.

استاندار همدان با بیان اینکه مردم در ایام انتخابات پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌‌گذاری فیزیکی را رعایت کنند، عنوان کرد: مردم نگرانی در رابطه با نکات بهداشتی شعبه‌های اخذ رای نداشته باشند. 

وی ادامه داد: به خاطر کنترل و پیشگیری از کرونا، شعبه‌های اخذ رأی افزایش یافته است تا ازدحام صورت نگیرد. 

شاهرخی در پایان خاطرنشان کرد: کمیته بازرسی ستاد انتخابات استان نظارت‌های جدی بر شعبه‌های اخذ رأی داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها