در حالی که توجه دنیا در هفته های اخیر در کنار کرونا به تنش های خاورمیانه و حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه جلب بود یک اتفاق هولناک در کشور کوچک السالوادور بسیار خبرساز شده است.
کد خبر: ۱۳۱۷۵۴۸

به گزارش جام جم آنلاین ، در یک خانه مسکونی در السالوادور جسد 40 انسان که اکثر آنها زن هستند کشف شده است.

پلیس تا امروز 9 نظر را در رابطه با این جنایت مخوف دستگیر کرده است اما مظنون اصلی مالک خانه یعنی یک افسر سابق پلیس است. تحقیقات ابتدایی نشان می دهد او یک روان پریش است که احتمالا جنون دارد.

اجساد در باغچه و سایر نقاط خانه دفن شده بودند.

بعد از فاش شدن چنین جنایتی باورنکردنی خانواده های زیادی که یکی از اعضای آنها مفقود شده به سمت این خانه سرازیر شده اند و با ترس و وحشت در جستجوی گمشده خود هستند و مدام از پلیس سوال می پرسند اما اجازه ورود به این خانه وحشت را ندارند.

یکی از مراجعان می گوید اطمینان دارد بیش از 40 جنازه در این خانه وجود دارد.

این جنایت زمانی لو رفت که همسایگان از این خانه صدای گریه های زنی را می شنیدند. سپس پلیس به مراجعه به این خانه اسرار وحشتناکی را یکی پس از دیگری متوجه شد.

این گور دسته جمعی در خیابان شماره 11 استیوز در پایتخت السالوادور کشف شده است. پیش از رسیدن پلیس دو نفر دیگر در این خانه کشته شده بودند که یک مادر و دختر بودند.

هنگام بازداشت مظنون 51 ساله ، پلیس بر روی اجساد نیمه دفن شده دو مرد در پاسیوی خانه برخورد کرد و هنگامی که آنها شروع به حفاری کردند ، اجساد بیشتری را در زیر چاله ها در زیر یافتند.

پلیس احتمال می دهد متهم اصلی قربانیان را با وعده کار مناسب در کشور مکزیک به این خانه کشانده است. البته در میان جنازه های یافت شده سه کودک هم حضور دارند.

تحقیقات پلیس در رابطه با این جنایت وحشتناک ادامه دارد و احتمال دارد افراد بیشتری کشته شده باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها