پیشگیری از زمین‌خواری با سنددار کردن اراضی
رئیس‌کل دادگستری استان زنجان تاکید کرد

پیشگیری از زمین‌خواری با سنددار کردن اراضی

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان:

نگاه به تولید نگاه حمایتی باشد

دستگاه قضا حمایت از تولید و مانع‌زدایی را وظیفه برای خود می‌داند و تحقق این امر در عمل و اقدام جدی میسر خواهد شد.
دستگاه قضا حمایت از تولید و مانع‌زدایی را وظیفه برای خود می‌داند و تحقق این امر در عمل و اقدام جدی میسر خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۱۶۹۹۱
به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛ اسماعیل صادقی‌نیارکی در سومین جلسه شورای اقتصاد مقاومتی دادگستری استان زنجان که در سالن جلسات شرکت پویا ریس ابهر برگزار شد، افزود: نگاه به تولید بایستی نگاه حمایتی باشد، نه نگاه مسموم و مانع‌تراشی، تصریح کرد: امروز سرمایه‌گذاران در کشور با توجه به شرایط اقتصادی و تحریمی کشور نوعی ایثار و جهاد انجام می‌دهند؛ بنابراین حمایت همه جانبه از تولید، صنعت و سرمایه‌گذار باید مورد توجه و اهتمام همه مسئولان قرار گیرد.
 
این مسئول با اشاره به بررسی مشکلات سه واحد تولیدی در شهرستان ابهر است، اظهار کرد: شرکت پویا ریس ابهر با تولید روزانه ۱۲ تن نخ و اشتغال ۴۰۰ کارگر در سه شیفت فعالیت دارد؛ بنابراین این حجم از تولید و اشتغال می‌طلبد که موانع تولید و توسعه شرکت برطرف شود.

صادقی‌نیارکی ادامه داد: امروز پرچم حمایت از تولید در قوه قضاییه برافراشته شده و نسخه شفابخش در این حوزه حمایت قاطع از تولید و رفع موانع تولید است.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر اینکه مشکلات این سه مجموعه باید در کم‌ترین زمان برطرف شود و تولیدکنندگان بدون هیچ نگرانی به فعالان خود ادامه دهند، گفـت: اتخاذ تصمیمات شجاعانه در حمایت از تولید و تحقق شعار سال یک امر لازم و ضروری است و دستگاه قضایی در این راستا از هیچ تلاش و اقدام جدی فروگذار نخواهد کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها