مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان قزوين گفت: در ابتداي سالجاري براي تجهيز ايستگاههاي آتش نشاني شهركهاي صنعتي كاسپين، آراسنج و حيدريه سه دستگاه خودروي آتش نشاني خريداري شده است.
مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان قزوين گفت: در ابتداي سالجاري براي تجهيز ايستگاههاي آتش نشاني شهركهاي صنعتي كاسپين، آراسنج و حيدريه سه دستگاه خودروي آتش نشاني خريداري شده است.
کد خبر: ۱۳۱۲۲۳۴

به گزارش جام جام آنلاین قزوین، حميدرضا خانپور مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان قزوين در بازديد از ايستگاه آتش نشاني شهرك صنعتي حيدريه با اعلام اين مطلب افزود: در راستاي اقدام پيشگيرانه و آمادگي بمنظور مقابله با حوادث غیر مترقبه و آتش سوزی و ارتقاي سطح ايمني و صيانت از نيروي انساني و سرمايه گذاريهاي انجام شده در واحدهاي صنعتي و توليدي در ابتداي سالجاري سه دستگاه خودروي آتش نشاني بهمراه تجهيزات با هزينه بالغ بر 70 ميليارد ريال خريداري شده است.

وي اظهار داشت: در حال حاضر 7 ايستگاه آتش نشاني فعال مجهز به 13 دستگاه خودروي آتش نشاني در شهركها و نواحي صنعتي استان مشغول به فعاليت هستند.

رئيس هيئت مديره شركت شهركهاي صنعتي استان با اشاره به اهميت و نقش اقدامات پيشگيرانه در جلوگيري و كاهش خطرات و خسارات وارده به واحدهاي توليدي و صنعتي برنامه هاي از قبيل خريد و تجهيز خودروهاي آتش نشاني،  امداد و نجات، شناسايي و پايش واحدهاي صنعتي پر خطر، مميزي و تهيه شناسنامه HSEEشهركها و نواحي صنعتي ، بازديد هاي دوره اي توسط تيم منتخب از دستگاههاي مرتبط ، آموزش هاي مورد نياز واحدهاي صنعتي، شناسايي كانون هاي خطر و ..... انجام شده است .

وی افزود : با اقدامات و تمهيدات انجام شده ، خوشبختانه در سال گذشته يك مورد حريق در شهركها رخ داده كه جزء استانهاي برتر كم حادثه شناخته شديم و حادثه اي فوتي در هيچ يك از واحدهاي توليدي و صنعتي مستقر در شهركها و نواحي صنعتي تابعه اتفاق نيفتاده است وليكن عمليات امداد و  نجات و اطفاء حريق در واحدهاي صنعتي خارج از محدوده شهركها و نواحي صنعتي و همچنين محورهاي مواصلاتي استان به جهت مشاركت اجتماعي توسط تيم آتش نشاني تحت پوشش اين شركت صورت گرفته است.

خانپور از خريد يك دستگاه خودروي آتش نشاني بهمراه تجهيزات براي ايستگاه آتش نشاني شهرك صنعتي خرمدشت در سال جاري خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها