با پرداخت ۲۸۰میلیون تومان انجام شد

حمایت معیشتی از مددجویان زلزله زده گناوه

نماینده اعزامی  سازمان بهزیستی کشور در بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان گناوه از استقرار تیم محب در ساعات اولیه حادثه خبر داد و گفت: سازمان بهزیستی کشور کمک هزینه معیشتی برای یکهزار و ۱۰۰ مددجوی شهرستان گناوه که در سامانه ثبت شده‌اند، واریز کرد که این اعتبار در مجموع ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است...
کد خبر: ۱۳۱۱۸۶۲

 

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر؛ نماینده اعزامی  سازمان بهزیستی کشور در بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان گناوه از استقرار تیم محب در ساعات اولیه حادثه خبر داد و گفت: سازمان بهزیستی کشور کمک هزینه معیشتی برای یکهزار و ۱۰۰ مددجوی شهرستان گناوه که در سامانه ثبت شده‌اند، واریز کرد که این اعتبار در مجموع ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است.

دکتر کاظم زاده اضافه  کرد: از مجموع ۳۵۰ خانوار خدمت‌گیرنده تحت پوشش در مناطق زلزله‌زده تاکنون ۳۳ خانوار دچار آسیب شده‌اند؛ همچنین ۴ نفر در گناوه و یک نفر در دیلم مصدوم شدند.

وی  با بیان اینکه ۱۲۰ نفر از مددجویان بهزیستی شهرستان گناوه ناشی از زلزله خسارت دیده‌اند، تصریح کرد: در این راستا سازمان بهزیستی کشور کمک هزینه معیشتی برای یکهزار و ۱۰۰ مددجوی شهرستان گناوه که در سامانه ثبت شده‌اند، واریز کرد که این اعتبار در مجموع ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است.

گزارش از زهرا ماندیان فرد، جام جم آنلاین بوشهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها