مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان از جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی ۳۶ خانه روستایی در پشوئیه شهداد و ۵ خانه کپری در ریگان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۱۰۰۰

به گزارش جام جم آنلاین کرمان:مجید سعیدی، با اشاره به جاری شدن سیلاب در روستای پشوئیه از توابع بخش شهداد گفت: بارش رگباری در پیش از ظهر پنجشنبه در این منطقه موجب آبگرفتگی ۳۶ خانه در روستای پشوئیه شد که بلافاصله نیروهای هلال احمر، بخشداری و دهیاری وارد عمل شدند و اقدامات لازم صورت گرفته و اقلام لازم میان خانواده‌ها توزیع شد. 

وی افزود: چهار دستگاه خودروی سواری غیربومی گردشگران نیز که در مسیر رودخانه قرار داشتند، دچار آبگرفتگی شدند که با حضور نیروهای امدادی، رهایی یافته و سه مصدوم این حادثه نیز به مرکز درمانی انتقال داده شدند. 

سعیدی ابراز داشت: سیلاب در بخش شهداد موجب تخریب یک راه روستایی از سمت جهر و قطع برق پشوئیه و کشیت شده که نیروها در حال جایگزینی تیر برق و رفع اشکال هستند. 

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان با بیان اینکه چادر، موکت و بسته‌های غذایی کامل میان خانواده های آسیب دیده توزیع شده است، گفت: خط انتقال آب پشوئیه نیز قطع است و مزارع و باغ‌های کشاورزی خسارت دیده اند. 

وی افزود:بارش شدید تگرگ در شهرستانهای بم و نرماشیر نیز خساراتی به درختان میوه وارد کرده است. 

سعیدی اضافه کرد: وزش توفان و تگرگ در شهرستان ریگان نیز موجب فرو ریختن تعدادی از دیوارهای بلوکی با ساخت غیراصولی شده است. 

وی همچنین از آبگرفتگی پنج کپر خانوار روستایی در شهرستان ریگان خبر داد و گفت: اقلام مورد نیاز این خانوارها نیز توسط نیروهای هلال احمر توزیع گردیده است. 

سعیدی عنوان کرد: تاسیسات و شبکه خطوط انتقال برق ریگان نیز دچار خساراتی شده و تعدادی از راه های روستایی این شهرستان نیز به دلیل جنس خاک با سختی در عبور و مرور همراه است. 

وی ابراز داشت: برق چهار روستا در ریگان نیز قطع بوده که دو روستای ده رضا و شیرآباد وصل شده و روستاهای ملک آباد و مراد آباد در حال رفع اشکال هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها