رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی تبریز خبر داد

آمادگی بخش خصوصی استان برای همکاری با کشورهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز

موانع پیش پای تولید در آذربایجان‌شرقی باید به درستی تشخیص و رفع شود

 رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت: موانع و مشکلات پیش پای تولید و تولیدکنندگان استان باید به درستی تشخیص داده شده و رفع شوند.
کد خبر: ۱۳۰۹۲۲۰

 رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت: موانع و مشکلات پیش پای تولید و تولیدکنندگان استان باید به درستی تشخیص داده شده و رفع شوند.
به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ،یونس ژائله،  در دیدار جمعی از اعضای هیات رییسه، هیات نمایندگان و دبیرکل اتاق تبریز با دادستان تبریز با بیان اینکه هم اکنون همدلی خوبی بین بخش های مختلف استان وجود دارد، افزود: نباید تصور کرد که مشکلات باید از پایتخت و یا نقطه دیگری حل شود بلکه رفع موانع تولید را باید از خود استان شروع کرد.
وی با تاکید بر لزوم همکاری بانک ها با بخش تولید و صنعت، اظهار داشت: بانک ها باید طبق قانون درصدی از منابع خود را صرف بخش تولید و صنعت کنند و در صورت عمل نکردن به این قانون مورد مواخذه قرار گیرند.
رییس اتاق بازرگانی تبریز گفت: در طول سال گذشته بخش تولید با تمام توان پای کار بود و در سایه زحمات واحدهای تولیدی، اشتغالزایی، تولید و صادرات از استان افزایش یافت و امید است در سال جدید نیز شاهد بهبود فضای کسب و کار استان باشیم.
ژائله با اشاره به جلسات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان و مصوبات آن، یادآوری کرد: در صورتی که هر یک از این مصوبات به درستی اجرایی می شد، امروز بسیاری از مشکلات و دغدغه های اقتصادی استان کاهش می یافت اما برخی از این مصوبات به مرحله اجرا نرسیده است.
چالش ها و مشکلات سر راه تولیدکنندگان استان به درستی شناسایی شود
دادستان تبریز نیز در این دیدار با قدردانی از فعالیت صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی استان گفت: به میزان اشتغالزایی انجام شده، آمار ناهنجاری ها در جامعه پایین خواهد آمد.
بابک محبوب علیلو، با بیان اینکه اگر اقتصاد ما به درستی تنظیم نشود، در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و امنیتی نیز دچار مشکل خواهیم شد، افزود: امسال مجموعه دادستانی تبریز نیز با حساسیت بالا و به صورت برنامه ریزی شده در این حوزه گام برخواهد داشت.
وی از اتاق بازرگانی تبریز خواست مشکلات، چالش ها و موانع سر راه تولیدکنندگان استان را به صورت دقیق و علمی شناسایی کند به خصوص مشکلاتی که راهکاری بومی داشته و مسئولان استانی قادر به حل و فصل آن ها هستند.
علیلو، با بیان اینکه هماهنگی موجود در بین مدیران استان، بهانه ای برای حل نکردن مشکلات مرتبط باقی نمی گذارد، ادامه داد: در این زمینه از تمامی بخش ها انتظار می رود حمایت همه جانبه و عملی از بخش تولید داشته باشند.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها