رئیس قوه قضاییه در ابتدای سفر خود به استان آذربایجان غربی، از مجتمع فولاد ارومیه بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفت و دستور داد تا در مدت زمان کوتاهی مشکل این واحد تولیدی رفع شود.
کد خبر: ۱۳۰۶۱۰۰
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در ابتدای سفر خود به استان آذربایجان غربی، از مجتمع فولاد ارومیه بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفت.
 
رئیس قوه قضائیه در جریان بازدید از کارخانه فولاد ارومیه، با اشاره به ضرورت تعجیل در راه‌اندازی این مجتمع تولیدی، اظهار داشت: با عنایت به اینکه در این مجتمع تولیدی ماشین آلات و تجهیزات کامل مستقر شده و تجهیز ۸۵ درصدی امکانات صورت گرفته، تاخیر در راه‌اندازی آن هیچگونه توجیهی ندارد و همه مسئولان و دست‌اندرکاران باید برای در مدار تولید قرار گرفتن این مجتمع، همه ظرفیت‌ها را به کار گیرند.
 
وی با اشاره به ظرفیت اشتغالزایی مجتمع فولاد ارومیه، عنوان کرد: طبق گفته سرمایه‌گذار، این واحد تولیدی ظرفیت اشتغالزایی برای ۳ هزار نفر را دارد و بر همین مبنا با توجه به نیاز مبرم کشور، باید تمهید لازم در این زمینه اندیشیده شود و ضروری است هرچه سریع‌تر با بهره‌گیری از نیرو‌های انسانی موجود در استان، نسبت به راه‌اندازی این مجتمع اقدامات مقتضی صورت گیرد.
رئیس قوه قضائیه ضمن استماع سخنان سرمایه‌گذار مجتمع فولاد ارومیه، نماینده بانک و استاندار آذربایجان غربی، برای راه‌اندازی این واحد تولیدی، ضرب‌الاجل دو ماهه تعیین کرد و گفت: بر مبنای قوانین موجود و دستورالعمل صادره، باید هر چه سریع‌تر مسائل مابین سرمایه‌گذار مجتمع فولاد ارومیه و بانک تسهیلات‌دهنده مرتفع شده و این واحد صنعتی ظرف دو ماه در مدار تولید و اشتغال قرار گیرد.
رئیسی تصریح کرد: در مسیر رفع مشکلات مجتمع فولاد ارومیه، دستگاه قضایی و دادگستری آذربایجان غربی نهایت مساعدت را به عمل خواهند آورد و رئیس دادگستری استان نیز در جلسات شورای اقتصاد مقاومتی، موضوع راه اندازی این مجتمع تولیدی را با جدیت دنبال خواهد کرد.
 
آیت‌الله رئیسی در پایان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تمرکز همه دستگاه‌ها برای تحقق جهش تولید، گفت: امکانات فراهم آمده در مجتمع فولاد ارومیه یک سرمایه ملی محسوب می‌شود و هیچگونه تاخیری در راه‌اندازی این واحد تولیدی جایز نیست.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها