طراحی و ساخت سریع سازه‌های سبک و مقاوم در برابر زلزله را از مهندسان شرکت «طراحی نو نقش پارت» بخواهید

کلید مقاوم‌ سازی در جیب ساپو

«پالسی نو»، پلتفرم آنلاین و هوشمند پزشکی است برای رفع تمام نیازهای درمانی شما از تهیه آنلاین داروها گرفته تا درخواست اینترنتی انجام آزمایش‎ها و خدمات پزشکی در منزل

پالسی نو‌، بیمارستانی در دست شما

اگر احساس تب، مریضی یا دردی ناگهانی داشته باشید، چه می‎کنید؟ احتمالا نشانه‎های بیماری‌تان را گوگل می‎کنید و بعد از بالا و پایین‎کردن صفحات جست‎وجو، نگران می‎شوید.
کد خبر: ۱۳۰۶۰۲۳

احتمالا خواهید فهمید که به ویزیت پزشک نیاز دارید یا باید آزمایش دهید، ولی در شرایط فعلی همه‌گیری کرونا نگران مطب‎های شلوغ، معطلی‎های طولانی، گرفتن مرخصی، ترافیک، پیدا کردن جای پارک و ... خواهید شد.

اینجاست که استفاده از خدمات آنلاین پزشکی می‎تواند نگرانی‎های شما را با پرداخت هزینه کمتر، بدون نیاز به‎گرفتن مرخصی و با کاهش ریسک ابتلا به عفونت‌‎های جدید در محیط بیمارستانی و آزمایشگاهی برطرف کند.

ورود فناوری به‎حوزه خدمات پزشکی، کیفیت مراقبت‎های بهداشتی و سلامتی را بهبود می‎بخشد و آنها را در دسترس افراد بیشتری قرار می‎دهد.

همین‎طور فرصت مراقبت‎های کارآمدتر، باهماهنگی بهتر و نزدیک‎تر به‎خانه را فراهم می‎کند. شرکت خلاق و نوآوری «پالسی‌ نو» با فراهم‎سازی بستری کامل و پیشرفته، در پی آن است که بیماران بتوانند بهترین، ارزان‎ترین و راحت‎ترین خدمات پزشکی موردنیازشان را پیدا کنند و دغدغه‎ای جز سلامت‌شان نداشته باشند.

در مراکز تصویربرداری، زمانی که افراد برای رزرو وقت ام‌آرآی تماس می‎گیرند، از آنها خواسته می‎شود تا عکس نسخه خود را برای بخش پذیرش ارسال کنند زیرا مدت‌زمان لازم برای ام‌آرآی مغز یا گردن یا مچ‎دست متفاوت است و قسمت پذیرش براساس نسخه و دستور پزشک، به افراد نوبت می‎دهد.

پالسی نو‌، بیمارستانی در دست شما

پیمان شادیان، بنیان‎گذار پالسی‎نو درباره ایده شکل‎گیری این پلتفرم برای جام‎جم تعریف می‎کند: « من تا سال۹۸ و قبل از تولد پالسی‌نو، مدیر یکی از مراکز بزرگ تصویربرداری بودم و در آنجا افراد نسخه خود را با پیام‎رسان تلگرام برای مرکز ما ارسال می‎کردند. با فیلترشدن تلگرام تمام نظم مرکز ما به‎هم ریخت؛ زیرا نوبت‎دهی بر اساس صحبت بیماران و نه با مشاهده نسخه پزشک صورت می‎پذیرفت.از همین‎جا بود که ایده وجود سامانه‎ای به‌شکل وب‌سایت و اپلیکیشن برای ارتباط بین بیماران و مراکز تصویربرداری به‎ذهنم رسید و پالسی‌نو متولد شد.»

وی درادامه می‎افزاید: «پالسی‌نو کم‎کم با سرمایه‏گذاری و حمایت «هولدینگ آفرینش» پر و بال گرفت و با اضافه‎شدن دیگر خدمات پزشکی، از مهر ۹۸ به‎طور رسمی کار خود را آغاز کرد.»

خدمات پزشکی و درمانی پالسی نو

خرید و تحویل دارو در منزل: اگر حوصله ندارید نسخه به‎دست در ترافیک و شرایط همه‎گیری کرونا، از داروخانه‎ای به داروخانه‎ای دیگر دنبال دارو خود باشید، همین حالا کیوآر کد پایین صفحه را با دوربین گوشی اسکن کنید تا پالسی نو، نسخه‎تان را تهیه کند.

برای تهیه نسخه با پالسی‌ نو، از آن عکس بگیرید و در پلتفرم پالسی نو بارگذاری کنید. درخواست شما برای تمام داروخانه‎های عضو این سامانه ارسال می‎شود و می‎توانید داروخانه‎هایی که داروی شما را دارند، به‎همراه قیمت مشاهده‌ کنید.

سپس با انتخاب داروخانه موردنظر و پرداخت از درگاه امن پالسی نو، منتظر رسیدن پیک باشید. هزینه ارسال به تمام نقاط تهران رایگان است و برای نسخه‎های کمتر از ۲۰۰هزار تومان، فقط هزینه اندک بسته‎بندی را پرداخت خواهید کرد. به‎یاد داشته باشید که نسخه خود را به‎پیک بدهید تا به داروخانه تحویل دهد.

تعویض اینترنتی دفترچه بیمه: با پالسی‌نو دیگر دغدغه ترافیک، مرخصی و رفت‎وآمد از اتاقی به اتاق دیگر کارگزاری‎های بیمه را نداشته باشید. در قسمت بیمه مشخصات، کد ملی، زمان و آدرس خود را برای تعویض دفترچه بیمه ثبت کنید و بقیه کارها را به پالسی‌نو بسپارید.

رزرو اینترنتی نوبت تصویربرداری: همه مراکز تصویربرداری خدمات بیهوشی برای کسانی که از فضای بسته ترس دارند یا برای افراد با وزن بالای ۱۰۰کیلوگرم ارائه نمی‎دهند یا شبانه‎روزی نیستند. در پالسی‌نو می‎توانید مراکز ارائه‎دهنده این خدمات را بسته به‎شرایط خود پیدا کنید. پالسی‌نو تنها ارائه‎دهنده خدمات اینترنتی تصویربرداری در کشور است.

خدمات در منزل

تزریقات در منزل: دیگر برای یک تزریق ساده در درمانگاه‎های شلوغ منتظر تخت خالی نمانید. با‌پالسی نو در کمترین زمان و هزینه کمتر درمنزل تزریقات خود را انجام دهید.

پرستار در منزل: برای مراقبت از فرزندان، سالمندان و افراد بیمار می‏توانید از پالسی نو درخواست پرستار حرفه‎ای آقا یا خانم به‎شکل پاره‎وقت و تمام‎وقت داشته باشید.

فیزیوتراپی در منزل: با درخواست فیزیوتراپی درمنزل خدماتی همچون توان‎بخشی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، ویزیت در منزل و… را در محل سکونت خود، بدون نیاز مراجعه‎به مراکز درمانی دریافت کنید.

آزمایش در منزل: درحال‎حاضر ۵۰آزمایشگاه عضو پالسی‌نو هستند. می‎توانید نسخه آزمایش کرونا، خون، چکاپ و ... پزشک خود را در سامانه پالسی‌نو بارگذاری کنید. درخواست شما برای تمام آزمایشگاه‌‎ها ارسال می‎شود و می‎توانید براساس هزینه با احتساب بیمه و فاصله جغرافیایی آزمایشگاه موردنظرتان را انتخاب کنید تا نیروهای آنها با رعایت کامل شیوه‌نامه‎های بهداشتی برای انجام آزماش به‎محل شما مراجعه کنند. درضمن نتیجه آزمایش رایگان برایتان ارسال خواهد شد و برای آزمایش‎ها بیشتر از ۳۰۰هزار تومان هزینه ایاب‎وذهاب محاسبه نمی‎شود.

سونوگرافی و رادیولوژی در منزل: در این دو بخش، تصویربرداری در منزل را افراد متخصص و با دستگاه‎های قابل‎حمل و باکیفیت بالا انجام می‌دهند. گرچه سونوگرافی‎های تخصصی و گراف‎های رنگی را نمی‎توان درمنزل و با این دستگاه‎ها انجام داد، ولی به‎طور تقریبی ۶۰تا۷۰درصد دیگر درخواست‎ها را در خانه، ‎به‎راحتی و در کوتاه‎ترین زمان می‎توان انجام داد.

پزشک متخصص در منزل: درصورت نیاز به پزشک متخصص قلب‎وعروق، داخلی، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی و اطفال، پزشک عمومی، روان‎شناس و روان‌پزشک، می‎توانید درخواست خود را ثبت کنید. پالسی‌نو تلاش می‎کند در نزدیک‎ترین بازه زمانی ممکن وقت ویزیت شما را در خانه هماهنگ کند.
تجهیزات پزشکی در منزل: پالسی‌نو می‎تواند تجهیزات آی‌سی‌یو و سی‌سی‌یو، مانیتورهای پزشکی، کپسول و دستگاه‎های اکسیژن‎ساز و هولترهای پزشکی از یک روز تا یک ماه را دراختیار کاربران قرار دهد.

چشم‎انداز پالسی نو

بنیان‎گذار این شرکت، درباره ادامه نقشه راه پالسی نو به جام‎جم می‎گوید: «ما دو مسیر توسعه عرضی و طولی را برای پالسی نو در نظر گرفته‎ایم. در توسعه عرضی، تمرکز ما روی توسعه اپلیکیشن و وبسایت و افزودن دیگر خدمات درمانی است. در بخش توسعه طولی، ازنظر جغرافیایی امیدواریم خدماتمان را در مراکز دیگر استان‎های بزرگ مانند اصفهان، تبریز، شیراز، کرج و مشهد نیز در سال جدید ارائه کنیم.»

پالسی نو‌، بیمارستانی در دست شما

شادیان در ادامه می‎افزاید: «پالسی نو در مسیر تبدیل به یک سوپراپلیکیشن است تا از زمان شروع بیماری، گرفتن نوبت و مراجعه به پزشک، تهیه نسخه و اجرای آزمایش‎های لازم در کنار افراد باشد. ما تقریبا ۷۰درصد این مسیر را طی کرده‎ایم و با اضافه‎شدن مشاوره آنلاین و امکان گرفتن نوبت پزشکی، می‎توانیم به بازیگر اصلی در حوزه درمان و پزشکی کشور تبدیل شویم.»

ریحانه رادی - نشان ایرانی 2 / روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها