افشای قتل نوجوان ۱۱ساله با سم بعد از یک سال

کالیفرنیا در شوک

پسر ۹ساله که ناپدیدشده بود، پس از ۹ماه تلاش پلیس در روستاهای سبزوار در حالی پیدا شد که از سوی پدرش شکنجه‌ شده بود.این پسر خردسال که توسط پدرش مورد شکنجه شدید قرارگرفته بود، بااطلاع همسایه‌ها به اورژانس اجتماعی و پلیس نجات یافت. او به‌خاطر شدت جراحات در بیمارستان بستری بود.
کد خبر: ۱۳۰۵۰۴۹

به گزارش جام جم آنلاین، مکرمی، دایی دانیال به ایلنا گفت: دانیال پس از جدایی والدینش در خرداد امسال به‌حکم قاضی تحویل مادربزرگ پدری شد. این در حالی بود که حکم جلب پدر او در جریان بوده و حکم هفت سال زندان برای وی صادرشده بود اما پدر متواری شده و نمی‌توانست حضانت او را به‌عهده بگیرد.

در ادامه مادرش به دادگاه رفت و توانست حضانت او را بگیرد. هیچ نشانی از فرزندش نبود تا این‌که بعد از ۹ماه به کمک پلیس، یکم اسفند رد خواهرزاده‌ام را در روستای نخبر از توابع شهرستان ششتمد یافتیم.

وی افزود: همراه مأموران به آنجا رفتیم، دانیال را که به طرز فجیعی شکنجه‌ شده بود پیدا کردیم و به بیمارستان منتقل شد. آثار ضرب و شتم و آزار در همه جای بدن او وجود داشت. پدر دانیال متواری و پلیس دنبالش است.

این در حالی است که غلامعلی صادقی، رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی به‌منظور رسیدگی فوری، همه‌جانبه و مؤثر به رخداد اخیر کودک‌ آزاری در شهرستان ششتمد در غرب این استان دستور ویژه صادر کرد. به همین دلیل با صدور دستور ویژه، رئیس حوزه قضایی ششتمد را ملزم کرد تا با قید فوریت نسبت به دستگیری متهم یا متهمان کودک‌آزاری اخیر در این منطقه و رسیدگی سریع به پرونده قضایی آن اقدام کند.

۹ ماه شکنجه پسر ۹ساله در خانه روستایی (+عکس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها