افشای قتل نوجوان ۱۱ساله با سم بعد از یک سال

کالیفرنیا در شوک

حدود یک سال پیش در همین روزها مقامات پلیس در منطقه پلاس ویل در ایالت کالیفرنیا آمریکا اعلام کردند جسد بی‌جان کودکی ۱۱ساله به نام رومان لوپز در نزدیکی محل سکونتش پیدا شده. این خبر آن زمان چندان موردتوجه قرار نگرفت و نکته عجیب این بود که خانواده لوپز چندان پیگیر ماجرا نبود اما حالا بعد از حدود یک سال مشخص شده که چرا خانواده این کودک پیگیر نبودند.
کد خبر: ۱۳۰۳۴۷۰

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام جم، براساس اعلام مقامات پلیس، پنجشنبه زن و مردی به نام جردن و لیندزی که پدر و نامادری رومان هستند، دستگیر شدند.

نکته جالب این‌که این خانواده چند روز بعد از مرگ رومان محل سکونت‌شان در پلاس ویل را تغییر دادند و به منطقه کالاوراس رفتند.

بنا به اعلام پلیس، جسد رومان ژانویه سال گذشته و پس از جست‌وجوهای گسترده نیروهای پلیس نزدیکی خانه‌شان پیدا شد.

رومان همراه پدر، نامادری و ۷ فرزند دیگر در آن منطقه زندگی می‌کردند. بنا به گفته همسایه‌ها، حادثه مرگ رومان فقط چند هفته پس از آمدن آنها به پلاس ویل اتفاق افتاده بود.

آن‌طور که جان موسر، افسر اداره تحقیقات پلیس منطقه پلاس ویل گفته، مرگ رومان در سال گذشته با عنوان مشکوک در این اداره ثبت شد اما در آن زمان تحقیقات زیادی در مورد مرگ این کودک انجام نشد.

تنها اطلاعات به جا مانده از حادثه سال گذشته این بود که پدر رومان می‌گفت حدود ۱۵ساعت بعد از ناپدیدشدن فرزندش، توانستند او را پیدا کنند.

حالا اطلاعات اعلام‌شده از سوی پلیس در پنجشنبه پرده از حقایق تلخی برداشت. پلیس می‌گوید جسد این کودک ۱۱ساله در زیرزمین خانه‌شان و در حالی که آثار سوءتغذیه در بدنش دیده می‌شد، یافت شده است.

بنا بر گزارشی که پلیس منتشر کرده، لیندزی متهم است که در آب نوشیدنی که رومان استفاده کرده، سم ریخته بود.

بر همین اساس، این زن و مرد در حال حاضر به اتهام کودک‌آزاری و شکنجه در بازداشت هستند.

جردن همچنین متهم است که در نگهداری از فرزندش موفق نبوده است. جوزف وارن، رئیس پلیس منطقه پلاس ویل در مورد این خبر گفت: این جنایت هولناکی است که جامعه ما را تحت‌تاثیر قرار داد و مرگ این کودک همه ما را نگران کرد. حالا زمان آن رسیده که مسببان این جنایت با عدالت روبه‌رو شوند؛ البته وارن به این مساله هم اشاره کرد که تا کامل‌شدن نتایج تحقیقات، جزئیات بیشتری در این زمینه منتشر نمی‌شود.

نکته دیگر این ماجرا، مربوط به گفته‌هایی است که شلی لوپز، مادر رومان بیان کرده است. او در گفت‌وگو با رسانه‌ها توضیح داد که چرا و چگونه حضانت پسرش را به پدرش داده است. شلی در واقع افسر بازنشسته ارتش آمریکاست که چند سال قبل به دلیل جراحت‌های متعدد، معتاد به قرص و دارو شد.

به همین دلیل، جردن توانست حضانت پسرش را بر عهده بگیرد و از آن زمان دائما خانه‌شان را عوض می‌کرد و تا زمان مرگ رومان، مادرش حدود دو سال از او خبری نداشت و حتی خبر مرگ فرزندش را توسط دوستانش و از طریق روزنامه‌ها متوجه شد.

میثم مزینانی - حوداث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها