به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عارف اصل شرهانی ریئس روابط عمومی اورژانس خوزستان گفت: مسمومیت با گاز CO در مسجدسلیمان ۴ نفر را به بیمارستان کشاند.

او در ادامه بیان داشت: این حادثه در منطقه مسجدسلیمان - دوراهی لالی رخ داد که فوتی نداشت.
اصل شرهانی افزود: ۴ فرد مسموم شده ناشی از گاز به بیمارستان شفا مسجدسلیمان منتقل شدند.
رئیس روابط عمومی اورژانس خوزستان ادامه داد: همچنین در حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو ۲۰۶ در اهواز در ساعت ۲:۱۱ یک نفر کشته و یک نفر دیگر مصدوم شد و این حادثه در منطقه گلستان اهواز رخ داد و یک مصدوم حادثه نیز به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شد.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند