دانلود قسمت 2 سریال ملکه گدایان (قسمت دوم ملکه گدایان) با بازی فرزاد فرزین و باران كوثری، برای دانلود سریال ملکه گدایان قسمت 2 دوم به ادامه مطلب مراجعه کنید و به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید.
کد خبر: ۱۲۹۹۹۶۸

سریال ایرانی ملکه گدایان دومین سریال حسین سهیلی زاده می باشد که برای شبکه نمایش خانگی ساخته است و و تهیه کنندگی این سریال به صورت مسترک بر عهده رحمان سیفی و علی طلوعی می باشد.

دانلود قسمت 2 ملکه گدایان (قسمت دوم سریال ملکه گدایان) قانونی

نویسندگی این سریال را حامد افضلی انجام داده است افضلی و برای اولین بار برای شبکه نمایش خانگی دست به قلم می شود و همچنین سریال ملکه گدایان یکی از پربازیگرترین سریال های شبکه نمایش خانگی میباشد که میاواند رکورد های قبلی فروش شبکه نمایش خانگی را جابه جا کند.

بازیگران سریال ملکه گدایان:

فرزاد فرزين (پارسا)، باران كوثری (افرا)، رويا نو نهالی (لعیا)، پانته آ بهرام (خورشید)، آرمان درويش (البرز)، محمدرضا غفاری (آریا)، رضا بهبودی (شبیر)، الهام كردا (مهناز)، یسنا مير طهماسب (سهیل)، علي اوجی (سیامک)، سولماز غنی (فریبا)، بهشاد شريفيان (شنتیا)، عرفان ناصری (داریوش)، شبنم قربانی (سارا)، علی صلاحی (خسرو)، مريم سرمدی ، نورا محقق، الهام شعبانی (مستر تستر)

خلاصه داستان سریال ملکه گدایان:

در خلاصه داستان این سریال آمده است که امروز تو ، می تونه فردای من باشه هیچکس از سرنوشت خبر نداره حتی شما داستان سریال با این شعار شروع می شود.

برای دانلود قانونی سریال ملکه گدایان تمامی قسمت ها به لینک زیر مراجعه کرده و آن را قانونی دانلود و تماشا کنید.

دانلود قسمت 2 ملکه گدایان

دانلود قانونی: دانلود سریال ملکه گدایان تمامی قسمت ها

سریال درام ملکه گدایان محصول نبراس پیکچرز است و علی طلوعی و رحمان سیفی آزاد تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند و ایرج محمدی در مقام مشاور در این پروژه حضور دارد.

و همچنین میتوانید در سایت غرب ملودی سریال های قورباغه و خوب بد جلف رادیو اکتیو را نیز به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید

دانلود قسمت 2 ملکه گدایان (قسمت دوم سریال ملکه گدایان) قانونی

 

سریال ایرانی قورباغه جدید ترین سریال شبکه نمایش خانگی میباشد این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد و کارگردانی آن را هومن سیدی بر عهده دارد.

در سریال آقازاده بازیگرانی چون هومن سیدی، نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، نوید پورفرج،  فرشته حسینی، آناهیتا افشار و... به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کُتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همه ی این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.

◉ کارگردان: هومن سیدی
◉ تهیه کننده : علی اسدزاده
◉ نویسندگان : هومن سیدی
دانلود قانونی : دانلود سریال قورباغه

تیتراژ آغازین سریال قورباغه

تیتراژ آغازین سریال به شدت یادآور سریال‌هایی چون کارآگاهان حقیقی است. نمایش چهره‌ها و تصاویر تو در توی سکانس‌های مختلف در این چهره‌ها و موسیقی آرام و جذابی که در پس زمینه این تیتراژ وجود دارد، هر تماشاگری را یاد تیتراژ این سریال تاریک و کارآگاهی جذاب سال‌های پیش می‌اندازد.

بازیگران سریال قورباغه :

هومن سیدی، نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، نوید پورفرج، فرشته حسینی، آناهیتا افشار، مهران غفوریان، نوید پورفرج، محمدامین شعرباف، احسان منصوری، نیما مظاهری، سعید حاج علی، سیامک اتفاقیان.

ژانر قورباغه: 

ژانر مجموعه داستانی قورباغه، درام، اجتماعی و معمایی می‌باشد. این سریال به مشکلاتی که در جامعه وجود دارد و تاثیراتی که بر روی فرد می‌گذارد، اشاره می‌کند.

دانلود قسمت 2 ملکه گدایان (قسمت دوم سریال ملکه گدایان) قانونی

درباره سریال خوب بد جلف رادیو اکتیو

خوب، بد، جلف؛ رادیو اکتیو یک سریال کمدی به کارگردانی محسن چگینی و نویسندگی پیمان و مهراب قاسم‌خانی و امیرمهدی ژوله محضول کشو ایران می باشد این سریال بعد از موفقیت‌های فیلم خوب، بد، جلف و خوب، بد، جلف؛ ارتش سری در سینما ساخته شد و سرمایه گذازی آن را فیلیمو بر عهده گرفته است.

داستان سریال خوب بد جلف رادیو اکتیو

دنباله داستان فیلم سینمایی خوب، بد، جلف 2: ارتش سری میباشد و ماجراجویی های پژمان و سام پس از دزدیده شدن توسط چچن ها را روایت می کند.

◉ بازیگران سریال خوب بد جلف رادیو اکتیو

پژمان جمشیدی، سام درخشانی، آناهیتا درگاهی
دانلود قانونی: دانلود سریال خوب بد جلف

https://gharbmelody.ir/khoob-bad-jelf-radioactive-series

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها