هفته پانزدهم سری A ایتالیا با برتری تیم‌های رم، ناپولی و آتالانتا و توقف لاتزیو در خانه جنوا پیگیری شد.
کد خبر: ۱۲۹۹۴۹۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، هفته پانزدهم سری A ایتالیا از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) با انجام هفت دیدار همزمان پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها ناپولی در خانه کالیاری به برتری 4 بر یک دست یافت. پیوتر زیلینسکی (25 و 62)، هیروینگ لوزانو (74) و لورنزو اینسینیه (86- پنالتی) برای ناپولی در این دیدار گلزنی کردند و کالیاری هم که از دقیقه 65 در پی اخراج لیکوجیانس 10 نفره به بازی ادامه می‌داد، در دقیقه 60 توسط ژوائو پدرو به گل رسید. شاگردان جنارو گتوسو با این برد 28 امتیازی شدند و به رده چهارم صعود کردند. 

 

رم هم در ورزشگاه المپیکو با نتیجه یک بر صفر بر میهمان خود، سامپدوریا غلبه کرد. ادین ژکو در دقیقه 72 برای جالوروسی گلزنی کرد. شاگردان پائولو فونسکا با این برد 30 امتیازی شدند و جایگاه سومی خود را استحکام بخشیدند.

 

برد خفیف رم، پیروزی پر گل ناپولی و آتالانتا مقابل حریفان در شب توقف لاتزیو

 

لاتزیو نیز در بازی همزمان در خانه جنوا به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک - یک دست نیافت. چیرو ایموبیله در دقیقه 15 از روی نقطه پنالتی برای آبی‌پوشان رم و ماتیا دسترو در دقیقه 58 برای جنوا گلزنی کردند. مردان سیمونه اینزاگی با این تساوی خارج از خانه 22 امتیازی شدند و در رده نهم جدول رده‌بندی ایستاده‌اند.

 

همچنین آتالانتا نیز در ورزشگاه خانگی‌اش با نتیجه پرگل 5 بر یک ساسولو را از پیش‌رو برداشت. شاگردان گاسپرینی با این برد 25 امتیازی شدند و خود را تا رده ششم بالا کشیدند.

 

در سه دیدار دیگر هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

 

فیورنتینا صفر - بولونیا صفر

پارما صفر - تورینو 3

اسپتزیا صفر - هلاس ورونا یک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها