اینترمیلان با درخشش مهاجم آرژانتینی خود از سد کروتونه گذشت و به طور موقت جای میلان را در صدر جدول رده بندی سری‌آ گرفت.
کد خبر: ۱۲۹۹۳۸۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، تیم‌های اینترمیلان و کروتونه در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا در ورزشگاه جوزپه‌مه‌آتزا و از ساعت ۱۵ به وقت تهران به مصاف هم رفتند که در پایان نراتزوری موفق شد حریف خود را با نتیجه پرگل ۶ بر ۲ در هم بکوبد و سال ۲۰۲۱ را با یک برد شیرین آغاز کند.

 

اینتر با برد پرگل برابر کروتونه موقتاً صدرنشین شد

 

ستاره این میدان کسی نبود جز لوتارو مارتینز. ستاره آرژانتینی اینتر سه بار در دقایق ۲۰، ۵۷ و ۷۸ گلزنی کرد. دیگر گل‌های تیم آنتونیو کونته توسط لوکا مارونه(۳۱ گل به خودی)، روملو لوکاکو(۶۴) و اشرف حکیمی(۸۷) به ثمر رسید. در سوی مقابل ۲ گل تیم کروتونه نیکولو زانلاتو و ولادیمیر گولمیک در دقایق ۱۲ و ۳۶ زده شد. تیم تحت هدایت جیووانی استروپا در نیمه اول با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به رختکن رفت اما در ۴۵ دقیقه دوم قافیه را باخت و شکست تلخی را تجربه کرد. اینتر موفق شد به هشتمین برد متوالی خود دست پیدا کند.

 

با این نتیجه اینتر ۳۶ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر و ۲ امتیاز بیشتر نسبت به همشهری خود اث میلان به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد. کروتونه هم با ۹ امتیاز فعلا نوزدهم است اما ممکن است در پایان هفته جای خود را به تیم تورینو بدهد و قعرنشین شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها