فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ۲۵۰ شاکی در یک پرونده کلاهبرداری سبب شد تا زن و مرد کلاهبردار در پارس آباد دستگیر شوند.
کد خبر: ۱۲۹۸۷۵۲
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین از  پلیس، سردار هوشنگ حسینی اظهار داشت: به دنبال مراجعه تعدادی از شهروندان پارس آباد به پلیس آگاهی و طرح شکایت مبنی بر کلاهبرداری از آنان به روش سوءاستفاده از کارت بانکی و جعل گواهینامه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
۲۵۰ شاکی در یک پرونده کلاهبرداری در شبکه های اجتماعی/زن و مرد کلاهبردار در پارس‌آباد دستگیر شدند
وی افزود: با انجام بررسی‌های تخصصی و کارشناسی شده ردپای دو کلاهبردار که یکی از آنان زن است، در رابطه با پرونده‌های شکایت شناسایی که پس از هماهنگی قضائی کلاهبرداران در عملیاتی ویژه و غافلگیرانه دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد:  متهمان به ازای پرداخت 10 میلیون ریال به طعمه‌های خود اطلاعات کارت بانکی آنان را در اختیار گرفته و کلیه مبالغ کلاهبرداری را در آن واریز و برداشت می‌کردند که لازم به ذکر است آنها از 250 نفر مبلغ 5 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده‌اند.
حسینی تصریح کرد:  کلاهبرداران با ایجاد و بارگذاری پیج‌هایی با موضوع فروش البسه و ابزارآلات برقی و صنعتی در بستر شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و معرفی خود به عنوان مغازه دار و با ارائه تلفن همراه و شماره کارت بانکی و صدور فاکتور فروش و ترخیص کالا، بارنامه جعلی و صوری به نام مال باخته طراحی و از طریق گوشی همراه برای آنان ارسال و اعتماد آنان را به خود جلب می‌کردند.
وی با اشاره به گستردگی این گونه کلاهبرداری در استان‌های همجوار گفت: شهروندانی که با این شگرد طعمه شده‌اند به پلیس آگاهی مراجعه و اعلام شکایت کنند.








newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها