روسیه اعتراف کرده است که بیش از سه برابر از آمار رسمی بابت پاندمی کرونا تلفات داشته است. این یعنی اینکه روسیه اکنون سومین آمار بد مرگ و میر ناشی از این ویروس را در جهان دارد.
کد خبر: ۱۲۹۸۲۰۲

به گزارش جام جم آنلاین ،  آژانس آمار ایالتی «روستات» Rosstat اعلام کرد تا به حال 186 هزار و 57 نفر در روسیه در پی ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند. این آمار یک جهش وحشتناک در رابطه با آمار قبلی روسیه نشان می دهد. در آمارهای رسمی تعداد قربانیان کرونایی در روسیه 55 هزار و 265 نفر اعلام شده است.

هیچ توضیحی در مورد تفاوت آمار ارائه نشده است ، اما ارقام رسمی روسیه معمولاً از جانب مقامات بهداشتی ناشی از مرگ و میرهایی است که فقط پس از کالبد شکافی علت بیماری کووید مشخص می شود.

به نظر می رسد ارقام روز دوشنبه از «روستات» Rosstat و معاون نخست وزیر تاتیانا گولیکووا شامل تمام مرگ های مرتبط با ویروس کرونا باشد.

مقامات بهداشتی روسیه بیش از 3 میلیون مبتلا را از ابتدای ابتلا به بیماری همه گیر ثبت کرده اند و بار پرونده های کرونایی، این کشور را در رتبه چهارم بالاترین سطح جهان قرار داده است.

اما آنها میزان مرگ و میر بسیار کمتری را نسبت به سایر کشورهایی که با این پاندمی دست و پنجه نرم می کنند، گزارش کرده اند. اما اکنون آمار دیگری ارائه شده است.

روسیه از جمله اولین کشورهایی بود که در ابتدای ماه دسامبر فعالیت واکسیناسیون خود را آغاز کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها