فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری 3 نفر از اعضای این باند کلاهبرداری خبر داد و گفت: شهروندان در فعالیت اقتصادی خود نسبت به چنین مواردی آگاه باشند.
کد خبر: ۱۲۹۵۶۲۰
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، فرج اله اسدالهی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد، گفت: در پی دریافت خبری مبنی‌بر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
 
انهدام باند شرکت هرمی در نظرآباد/سه نفر دستگیر شدند
اسداللهی افزود: با اقدامات پلیسی به عمل آمده صحت موضوع برای پلیس محرز شد و کارآگاهان پلیس آگاهی محل فعالیت اعضای این باند را در یک مجتمع واقع در حاشیه شهر شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شده و 3 نفر از اعضای اصلی این شرکت هرمی را دستگیر کردند.
وی با اشاره به کشف چندین جلد کتاب و بسته‌های آموزشی در شرکت متهمان اظهار کرد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد متهمان تاکنون بیش از 5 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده اند.
این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: علی رغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها