تیم فوتبال رئال مادرید در صورت شکست در مسابقه دیشب مقابل تیم فوتبال مونشن گلادباخ درلیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار در تاریخ خود در این مرحله حذف می‌شد.
کد خبر: ۱۲۹۳۳۴۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرنگاران جوان، تیم فوتبال رئال مادرید در چارچوب هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا در دیداری حساس به مصاف تیم فوتبال مونشن گلادباخ آلمان رفت و با پیروزی در این بازی به عنوان صدرنشین به مرحله ی بعد صعود کرد. دیداری که  برای رئال مادرید مانند یک فینال بود، چرا که پیروز نشدن در این مسابقه برای شاگردان زیدان می‌توانست به منزله حذف از لیگ قهرمانان اروپا باشد، اتفاقی که تا به حال هیچ وقت برای آن‌ها پیش نیامده است.

 

به عبارتی تیم فوتبال رئال مادرید در حال حاضر تنها تیم اسپانیایی است که هرگز از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حذف نشده است و در ۲۸ بار حضور در مرحله گروهی، همیشه از گروه خود صعود کرده است.

 

  حفظ رکورد رئال مادرید به شرطرپیروزی برابر مونشن‌گلادباخ

 

قبل از بازی تیم فوتبال رئال مادرید با هفت امتیاز در رتبه سوم و تیم مونشن گلادباخ نیز با هشت امتیاز در صدر جدول این گروه قرار دارد.

 

رئال مادرید با پیروزی یک بر صفر در این دیدار بالاتر از مونشن‌گلادباخ به عنوان صدرنشین به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها