سرمربی پاری سن ژرمن از عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی برابر نیس ابراز رضایت کرد. او درباره آسیب دیدگی ام‌باپه هم توضیح داد.
کد خبر: ۱۲۸۴۲۰۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا و اکیپ، پاری سن ژرمن در هفته نهم رقابت‌های لیگ فرانسه توانست با سه گل نانت را شکست دهد تا جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی مستحکم‌تر کند.

در دقیقه ۷۴ این دیدار کیلیان ام‌باپه از بازی تعویض شد و به نظر می‌رسد که او مصدوم شده است.

 

      توضیحات توخل درباره مصدومیت ام باپه

 

توخل در این زمینه گفت: فکر نمی‌کنم که ام‌باپه مصدوم شده باشد بلکه به خاطر خستگی او را بیرون کشیدم. مویس کین هم چنین شرایطی داشت. آن‌ها بارها با تکل‌های خشن حریف مواجه شدند و طبیعی است که در چنین بازی‌هایی احتمال آسیب دیدگی بازیکنان بالا باشد. ام‌باپه می‌خواست که به بازی ادامه دهد اما من او را تعویض کردم. اکنون زمان ریسک کردن نیست و من نمی خواهم که مصدوم دیگری داشته باشیم.

او ادامه داد: ام باپه بازیکن جوانی است. او سن و سالی ندارد و می‌تواند بسیار بهتر از این هم ظاهر شود. او در دیدار امشب هم گل زد و هم پاس گل داد و بار دیگر نشان داد که چه بازیکن کلیدی و تاثیرگذاری برای تیم ما است.

توخل درباره بازیکنان مصدوم تیمش گفت: امیدوار هستیم که امروز پارادس به تمرین برگردد اما درباره مائورو ایکاردی باید بگویم که او هنوز به شرایط بازگشت نرسیده است و آماده نیست.

او درباره پیروزی برابر نانت هم گفت: من بسیار خوشحال هستم که سه امتیاز این دیدار را به دست آوردیم. تغییراتی در ترکیب اصلی تیم داشتیم که این تغییرات به خوبی جواب داد. نمی‌توان که در هر دیداری بسیار خوب بازی کرد. ما دلتنگ هوادران خود هستیم. اگر آن‌ها بودند  انگیزه ما چند برابر می‌شد و می‌توانستیم بسیار بهتر ظاهر شویم. تیم از نظر روحی و انگیزشی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و این واقعا خوشحال کننده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها