با حضور مدیران کانون های فرهنگی،هنری خواهر مساجد استان بوشهر؛

زن تراز انقلاب اسلامی باید الگوی زهرایی داشته باشد 

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت:

جزئیات فعالیت مشاغل و مساجد در شهرهای بحرانی/ حرم‌‌ها تعطیل است

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وضعیت فعالیت مساجد در ۴۳ شهر بحرانی را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۲۸۲۶۳۲

به گزارش جام جم آنلاین، محسن فرهادی، معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفتگو با فارس درباره تعطیلی مساجد و برخی از مشاغل با توجه به تصمیم ستاد مقابله با کرونا اظهار داشت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد که در ۴۳ شهر که وضعیت آنها از لحاظ شروع بیماری کرونا بحرانی است محدودیت‌هایی اجرایی شود که در همین راستا برای مشاغل دسته دو، سه و چهار مصوبه قبلی تعطیلی و محدودیت فعالیت در نظر گرفته شود.

وی گفت: از آنجا که مساجد نیز در این لیست قرار دارد در این شهرها فعالیت آنها محدود خواهد شد.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تصمیم امروز ستاد مقابله با کرونا گفت: در شهرهایی که خطر فوتی ابتلا و بستری ها زیاد است گروه شغلی که در دسته یک قرار دارند، فعال خواهند بود. گروه یک شغلی، مشاغلی هستند که نیازهای ضروری مردم را تامین می‌کنند، مانند نانوایی، فروشگاه های زنجیره ای پمپ بنزین‌ها گروه‌های امداد و نجات و آمبولانس‌ها؛ لازم به ذکر است فعالیت سینماها در این شهرها نیز متوقف خواهد شد.

تعطیلی شامل اماکن متبرکه می‌شود

در همین راستا کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت درخصوص جزئیات فعالیت اماکن متبرکه توضیح داد: مشاغل گروه‌های دو و سه و چهار شامل این محدودیت‌ها خواهند بود، تعطیلی و محدودیت‌ های ایجاد شده شامل حرم‌ها نیز خواهد بود. این محدودیت‌ها یک هفته‌ای بوده و در صورت لزوم تمدید خواهد شد.

newsQrCode
برچسب ها: کرونا مساجد مشاغل
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها