تصویربرداری سریال «دادِستان» بعد از صحنه‌های حمله داعش به مجلس و لوکیشن‌های تهران به ترکیه رفت و در شهرک دفاع‌مقدس هم به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۱۲۸۰۴۱۷
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، تصویربرداری جدیدترین سریال مسعود ده‌نمکی که به تهیه‌کنندگی محمد خزاعی ساخته می‌شود بعد از گرفتن صحنه‌های حمله داعش به مجلس و چند لوکیشن تهران، در استانبول ترکیه ادامه دارد. در حال حاضر گروه تولید مشغول ضبط سکانس‌های مربوط به خارج از کشور این سریال با حضور بازیگران ایرانی و خارجی‌ است و به‌زودی پس از ضبط این سکانس‌ها به کشور بازمی‌گردد.
بخشی از تصویربرداری باقی مانده سریال «دادِستان» پس از بازگشت گروه به کشور در شهرک دفاع مقدس پیگیری می‌شود تا کار تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی به پایان برسد. همزمان با تصویربرداری «دادِستان»، تدوین سریال نیز در حال پیگیری است تا این سریال تلویزیونی آماده پخش شود.
محمد کاسبی، سیدجواد هاشمی، هومن برق‌نورد، برزو ارجمند، علی سلیمانی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، علیرضا استادی، کاوه سماک‌باشی، اصغر نقی‌زاده، هلیا امامی، رضا توکلی، محمود مقامی، نگار فروزنده، نیما شاهرخ‌شاهی، مجید شهریاری، شیوا خسرومهر، فریبا ترکاشوند، فرج‌الله گل‌سفیدی، ابراهیم کوهخایی، حمید متقی، مختار ثائقی، مریم وانشانی، یاسمن ترابی، مجید قادری و...  از جمله بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند.
سریال 15 قسمتی «دادِستان» فضایی پلیسی معمایی دارد و با سایر آثار ده‌نمکی تفاوت بسیاری دارد و کار جدیدی در کارنامه این کارگردان محسوب می‌شود. 
در خلاصه داستان این سریال آمده است: «دادستان» سریال تخیلی است و مربوط به هیچ دولتی نمی‌شود!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها