به دنبال آدم ربایی در جنوب تهران و گزارش بموقع بستگان فرد ربوده شده به پلیس ، ماموران کلانتری 130نازی آباد، 30دقیقه پس از آدم ربایی موفق به دستگیری آدم رباها شدند.
کد خبر: ۱۲۷۸۶۲

سرهنگ احمدی ، رئیس مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی با اشاره به این خبر به خبرنگار ما گفت: روز پنجشنبه گذشته زنی هراسان خود را به کلانتری 130 نازی آباد رساند و عنوان کرد: دقایقی پیش 3 نفر با مراجعه به منزل وی و معرفی خود تحت عنوان ماموران پلیس آگاهی ، فرزند 20 ساله اش را با خود برده اند و از آنجا که یکی از این افراد موی بلندی داشت و آن را دم اسبی کرده بود، به این موضوع مشکوک شدم. زیرا ماموران پلیس هیچ گاه موی بلند ندارند و قانون و مقررات به آنها اجازه نمی دهد موهای خود را دم اسبی کنند.

تشکیل تیم ویژه


به دنبال این گزارش ، بلافاصله به دستور سرگرد قربانی رئیس کلانتری نازی آباد، موضوع در دستور کار ماموران تجسس کلانتری قرار گرفت و از آنجا که احتمال می رفت آدم رباها با خانواده فرد ربوده شده تماس بگیرند، یک تیم از ماموران در این محل مستقر شدند.
10دقیقه پس از این ماجرا، یکی از آدم رباها در تماس تلفنی عنوان کرد که 2نفر برای دریافت سند منزل آنها مراجعه خواهند کرد و اگر سند خانه در اختیار این افراد قرار نگیرد، آنها فرد ربوده شده را آزاد نخواهند کرد.
با آموزش ماموران کلانتری مبنی بر موافقت با درخواست آدم رباها، هنگامی که آنها به د ر منزل مراجعه کردند، در اقدام ضربتی دستگیر شدند.با تحقیق از 2متهم دستگیر شده در محل ، آنها اعتراف کردند پس از ربودن جوان 20ساله ، او را به مغازه ای در خیابان خیام منتقل کردیم و اگر تا دقایقی دیگر به همدستمان که نزد گروگان است ، دریافت سند را گزارش نکنیم ، او گروگان را از این محل به نقطه نامعلومی منتقل خواهد کرد.

نجات گروگان


به دنبال این اظهارات ، ماموران بلافاصله عازم محل موردنظر شدند و با دستگیری سومین آدم ربا، جوان ربوده شده را نجات دادند.
هر 3متهم پس از انتقال به کلانتری عنوان کردند، برادر فرد ربوده شده ، بدهکار بوده و ما برای دریافت طلب خود جوان 20ساله را ربودیم تا با دریافت سند خانه ، طلب خود را دریافت کنیم.
با ثبت این اعترافات و تشکیل پرونده ، هر 3متهم برای ادامه تحقیقات و بررسی سوابق ، تحویل ماموران پایگاه هفتم پلیس آگاهی شدند. تحقیق در این زمینه ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها