قیمت سکه و طلا در بازار امروز (چهارشنبه) همچنان بدون توجه به بازار ارز در حال پیشرفت قیمت است و سکه تمام بهار آزادی امروز با ۴۰۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته، به بهای ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.
کد خبر: ۱۲۷۷۹۷۵

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، امروز (نهم مهر) با وجود آنکه قیمت ارز و طلای جهانی نوسان قابل توجهی را مشاهده نکرد، رکوردهای قیمتی جدیدی را به ثبت رساند.

بر این اساس، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه امروز با ۴۰۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته، به بهای ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در حال معامله است، اما سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم در قیمت روز گذشته به ارزش ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

همچنین نیم سکه به بهای هفت میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع سکه به قیمت چهار میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی نیز به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

علاوه بر این در بازار طلا نیز امروز بهای یک گرم طلای خام ۱۸ عیار به ارزش یک میلیون و ۳۱۳ هزار تومان فروخته شد و هر مثقال طلا نیز رقم پنج میلیون و ۶۸۸ هزار تومان را ثبت کرد که به ترتیب شاهد افزایش قیمت ۲۹ هزار تومانی و نیز۱۲۲ هزار تومانی هستند.

قیمت انس جهان امروز بدون تغییر نسبت با روز گذشته، به قیمت هزار و ۸۸۴ دلار معامله شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
۰
۰
چشم دل جناب آقای دکتر همتی حافظ و امین خزانه و ارزش ریال مملکت هستند .. بارک الله و علی برکت الله .... در بانک مرکزی بعد از این غفلت و وعده های داده شده به مردم .. نگران نباشید وارد بازار ارز و سکه نشوید ضرر می کنید .. الان کی سود برده و چه کسانی ضرر کردن .. ولی ما تا جان داریم تقدیم آقا مقام معظم رهبری می کنیم .. و باذن خدا شب سیاه خواهد رفت ان مع العسر یسرا

نیازمندی ها