سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور خبر داد؛

شناسایی 3582 بیمار جدید مبتلا به کرونا / جانباختن 183 بیمار در ۲۴ ساعت گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از شناسایی 3582 بیمار جدید مبتلا به کرونا خبر داد و گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۱۲۷۷۹۶۶

به گزارش جام جم آنلاین، سیما سادات لاری گفت: از دیروز تا امروز (۹ مهر ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۵۸۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۵۶۷ نفر از آنان بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۴۵۷ هزار و ۲۱۹ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۶ هزار و ۱۶۹ نفر رسید.

لاری با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون ۳۸۰ هزار و ۹۵۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند، ادامه داد: ۴۰۹۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته لاری، تا کنون چهار میلیون و ۱۴ هزار و ۸۲۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی افزود: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند و همچنین استان‌های کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها