وزارت اطلاعات اعلام کرد: شبکه سازمان یافته ای از دلالان و سوداگران دارویی که به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه رسمی بهداشت و درمان اقدام به تهیه و فروش داروهای درمان کرونا می‌نمودند، شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۲۷۷۶۷۱

به گزارش جام جم آنلاین از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، با اقدامات اطلاعاتی مستمر سربازان گمنام امام زمان(عج)، شبکه سازمان یافته ای از دلالان و سوداگران دارویی که به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه رسمی بهداشت و درمان اقدام به تهیه و فروش داروهای مورد استفاده در دوره درمان کرونا می‌نمودند، شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شدند.

عده ای از سوداگران و دلالان دارویی با همدستی تعداد معدودی از پرسنل متخلف مراکز درمانی، داروهای مورد استفاده در درمان کرونا را که به صورت سهمیه ای در اختیار مراکز درمانی قرار می‌گرفت؛ با هدف کسب سود نا مشروع خارج و با قیمت‌ های گزاف به خانواده های بیماران به فروش می رساندند.

با توجه به اینکه برخی از اقلام دارویی، خارج از شبکه رسمی بهداشت و درمان کشور تهیه و توزیع ‌شده است؛ احتمال تقلبی بودن آن بالا بوده و به همین منظور تایید سلامت داروها توسط نهادهای تخصصی ذیربط در دست بررسی می باشد.

وزارت اطلاعات ضمن هشدار به کلیه سوداگران عرصه دارو و درمان و انتشار دهندگان اخبار جعلی و کذب در فضای مجازی با هدف تشویش اذهان عمومی، اعلام می‌ دارد؛ با توجه به همه ‌گیری بحران کرونا و ضرورت صیانت از بیماران و پرسنل خدوم حوزه بهداشت و درمان کشور، با هرگونه سودجویی و دلالی در این عرصه به شدت برخورد خواهد نمود.

 

شبکه سازمان یافته ای از دلالان و سوداگران دارویی دستگیر شدند (+عکس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها