در واکنش به گزارش ادعایی پولیتیکو

ظریف: زمان بیدار شدن است!

وزیر خارجه کشورمان گفت: دروغگوی همیشگی با طرح هشداری دروغین، دونالد ترامپ را گمراه کرد تا دشمن شماره یک داعش را ترور نماید.
کد خبر: ۱۲۷۶۱۹۹
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، محمد جواد ظریف در توییتی نوشت: دروغگوی همیشگی با طرح هشداری دروغین، دونالد ترامپ را گمراه کرد تا دشمن شماره یک داعش را ترور نماید.
 
هم اکنون، وی تلاش دارد تا از طریق ارائه هشدار دروغین جدیدی، ترامپ را به مادر تمامی باتلاق‌ها بکشاند و فریب دهد.
 
منبع پولیتیکو: "مقامات آمریکایی"
منبع ترامپ: "گزارش جراید"
 
زمان بیدار شدن است!
 
دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه در پی ادعای ضد ایرانی نشریه پولیتیکو مبنی بر وجود طرحی از سوی ایران برای ترور سفیر واشنگتن در آفریقای جنوبی در پی اقدام تروریستی آمریکا برای به شهادت رساندن سردار شهید قاسم سلیمانی،  در صفحه توییترش ادعا کرد: طبق گزارش مطبوعات، ایران ممکن است یک ترور یا حمله دیگری را به تلافی کشتن قاسم سلیمانی طرح ریزی کند. 
 
ترامپ در ادامه با دفاع از اقدام تروریستی‌اش در به شهادن رساندن سردار شهید سلیمانی مدعی شد: (این اقدام)  به خاطر برنامه‌ریزی او برای حمله ای در آینده،  کشتن نظامیان آمریکایی،  مرگ و رنج به بار آمده در طی چند سال انجام شد. 
 
او در بخشی دیگر از اظهاراتش تهدیدهایی را مطرح کرده و گفت: هر حمله ای توسط ایران،  به هر شکلی علیه آمریکا با حمله ای 1000 برابر  بزرگ تر علیه ایران مواجه خواهد شد. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
۰
۰
شب بخیر

نیازمندی ها