از غرب منطقه الناقوره تا مقابل الدامور؛

جنگنده های اسرائیلی حریم هوایی لبنان را نقض کردند

اداره اطلاع رسانی جنگی وابسته به مقاومت لبنان به جزییات بیشتری درباره سرنگونی یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان پرداخت.
کد خبر: ۱۲۷۴۳۵۱

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، اداره اطلاع رسانی جنگی وابسته به مقاومت لبنان به جزییات بیشتری درباره سرنگونی یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان پرداخت.

اداره اطلاع رسانی جنگی وابسته به حزب الله لبنان اعلام کرد: ساعت ۱۵:۲۵ عصر روز شنبه مورخه ۲۲ آگوست ۲۰۲۰، یک فروند پهپاد تصویربرداری مدل «ماویک» وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی که ماموریت جاسوسی داشت، خط آبی را بر فراز «خله الباهته» واقع در جنوب شهرستان «عیتا الشعب» نقض کرد که یکی از رزمندگان مقاومت به سوی آن آتش گشود و آنرا ساقط کرد.

جزییات بیشتری از سرنگونی پهپاد صهیونیست ها در جنوب لبنان (+عکس)

اداره اطلاع رسانی جنگی مقاومت لبنان عکسی هم از پهپاد مذکور نشان داد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی سرنگونی این پهپاد را تأیید کرده و مدعی شده بود که نگرانی در خصوص درز اطلاعات در پی ساقط شدن این پهپاد وجود ندارد.

«امین حطیط» تحلیلگر مطرح سیاسی نظامی لبنان با انتشار یک پست توئیتری به سخنان شب گذشته سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و ساقط شدن یک پهپاد صهیونیستی اشاره کرد.

وی نوشت: وعده‌های سید مقاومت مانند همیشه راست بود و تهدیدات عملی شد. سید مقاومت به دشمن صهیونیستی فهماند که مقاومت لبنان به تجاوزات هوایی آن پاسخ می‌دهد و جلوی این تجاوزات می‌ایستد. مقاومت لبنان روز گذشته همین کار را هم کرد. یک فروند پهپاد اسرائیلی بعد از ورود به حریم هوایی لبنان ساقط شد. مقاومت به مقابله خود با دشمن ادامه داده و بر ثابت ماندن معادله بازدارندگی و قوانین درگیری که خود تعیین می‌کند، تاکید دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها