تعداد ۴ میلیارد و ۲۶ میلیون سهم شرکت بهساز کاشانه تهران، چهار‌شنبه این هفته با نماد معاملاتی "ثبهساز" در بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران عرضه اولیه می‌شود.
کد خبر: ۱۲۷۳۳۲۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، تعداد 4 میلیارد و 26 میلیون و 157 هزار و 400سهم شرکت بهساز کاشانه تهران معادل 20درصد سهام این شرکت، چهار‌شنبه این هفته(22مردادماه) به‌عنوان پانزدهمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه در بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران عرضه می‌شود.
 
این میزان سهام در محدوده قیمتی 209تا 220تومان برای هر سهم و با سهمیه 1000سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد.
 
همچنین مدیر این عرضه شرکت کارگزاری تدبیرگران فردا و متعهد عرضه نیز شرکت گروه توسعه ساختمان تدبیر و متعهد خرید شرکت تامین سرمایه نوین به میزان 50درصد از کل سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه می‌باشند.
 
گفتنی است تعداد 4 میلیارد و 26 میلیون و 157 هزار و 400سهم شرکت بهساز کاشانه تهران در حالی چهارشنبه این هفته عرضه اولیه می‌شود که از این تعداد، 3 میلیارد و 422میلیون و 233هزار و 790سهم در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و تعداد 603میلیون و 923 هزار و 610 سهم این شرکت نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.
 
این گزارش می‌افزاید: بر اساس قانون، عرضه اولیه سهام شرکت‌ها به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می‌پذیرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها