دستور هفتگی کمیسیون‌های تخصصی و ویژه منتشر شد.
کد خبر: ۱۲۷۳۰۹۶
به گزارش  جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دستور هفتگی کمیسیون‌های تخصصی و ویژه منتشر شد.
 
بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، بعد از ظهر یکشنبه آینده، وزیر آموزش و پرورش برای پاسخگویی به پرسش‌های ۸ تن از نمایندگان به کمیسیون آموزش و تحقیقات دعوت شده است.
 
همچنین سه‌شنبه این کمیسیون میزبان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برای بررسی نحوه تعامل با شورای عالی انقلاب فرهنگی خواهد بود. مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان هم جهت ارائه گزارش عملکرد نزد نمایندگان کمیسیون مذکور دعوت شده است.
 
کمیسیون اقتصادی یکشنبه با مدرس خیابانی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت برای بررسی گزارش آخرین وضعیت بازرگانی داخلی و خارجی و ارائه برنامه‌های پیشنهادی جلسه دارد. این کمیسیون روز سه شنبه میزبان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونش  و همچنین هیئت رئیسه اتاق تعاون ایران خواهد بود.
 
نمایندگان مجلس یازدهم، سه‌شنبه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به بررسی وضعیت بورس در آینده و تهدیدهای احتمالی آن خواهند پرداخت و میزبان  مدیرعامل سازمان بورس و اوراق بهادار تهران هستند.
کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در برنامه هفته آینده خود، استاندار سیستان و بلوچستان و فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، معاونان او و پلیس های تخصصی را دعوت کرده است.
 
یکشنبه آینده، صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی درباره آخرین وضعیت فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای کشور به نمایندگان کمیسیون انرژی گزارش می‌دهد. به علاوه استماع گزارش و بررسی مسائل قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) با حضور مسئولان قرارگاه و وزارت نفت و گزارش بازرس کل سازمان بازرسی کل کشور درخصوص مسائل حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در دستور کار کمیسیون انرژی است.
 
کمیسیون برنامه و بودجه روز سه شنبه از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ارائه گزارش دعوت کرده است.
نمایندگان کمیسیون بهداشت و درمان، استماع گزارش ریاست سازمان غذا و دارو در خصوص آخرین وضعیت تولید و واردات دارو در کشور را در دستور جلسات خود قرار داده‌اند.
 
کمیسیون صنایع و معادن برای استماع برنامه‌های وزیر پیشنهادی صمت، میزبان مدرس خیابانی است. وزیر کشاورزی هم به این کمیسیون خواهد رفت.
 
بررسی موضوعات مرتبط با حمل ونقل با حضور معاونان وزارت راه و شهرسازی و دعوت از نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای ارائه گزارش درباره تخصیص بودجه پروژه های عمرانی در دستور کار کمیسیون عمران است.
 
ارائه گزارش وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در برنامه هفته آینده کمیسیون فرهنگی است.
 
کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست از وزیر امور اقتصادی و دارایی و تعدادی از مدیران عامل بانک‌های دولتی در مورد ارائه گزارشی از میزان تحقق و همچنین عملکرد تکالیف قانونی مبنی بر اختصاص حداقل ۱۵ ٪ تسهیلات به بخش کشاورزی در سال‌های ۹۷ و ۹۸ دعوت کرده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها